اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر همدان:

فضاسازی در همدان تا برگزاری جشنواره تئاتر ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر همدان گفت: آغاز فضاسازی در شهر تا زمان برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ضروری است تا شهروندان نیز در جریان برگزاری جشنواره قرار گیرند.

فضاسازی در همدان تا برگزاری جشنواره تئاتر ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نرگس نورالله‌زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه آبان ماه سال جاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار می‌شود، در فضاسازی شهری باید آمادگی در حد این جشنواره بین‌المللی و شهروندان اهل هنر همدان باشد.
وی تصریح کرد: فضا سازی جشنواره باید به گونه‌ای باشد که کودکان و نوجوانان را به سوی سالن‌های نمایش بکشاند و اگر بحث یا نقدی نیز وجود دارد در این فضا شکل گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر همدان بیان داشت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره‌ای بین‌المللی است که هرچه بستر مناسب‌تری برای برگزاری بهتر آن فراهم شود، می تواند موجب معرفی ظرفیت‌های همدان شود.
وی با بیان اینکه تئاتر یکی از اهرم‌های هنری است، افزود: به کارگیری هنر در فرهنگ همدان و آشنایی با ابزار هنری می‌تواند در معرفی و القای فرهنگ ایرانی موثر واقع شود.
نورالله‌زاده کودکان را دارای پتانسیل بالایی در مدیریت آینده جامعه دانست و گفت: برگزاری جشنواره‌ای که به نام کودکان و نوجوانان نامگذاری شده است، می‌تواند در پویایی و تحرک هنر کودکان نقش داشته باشد.
وی افزود: هنر تئاتر از ظرفیت بالایی برای القای فرهنگ‌های گوناگون در کودکان و نوجوانان برخوردار است که باید در جشنواره تئاتر نیز به این امر پرداخته شود.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 15 تا 20 آبان ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول