اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین جشنواره تئاتر جنوب کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره تئاتر جنوب کرمان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

دومین جشنواره تئاتر جنوب کرمان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: دومین جشنواره تئاتر جنوب با هدف ارتقا و اعتلای سطح کیفی هنر نمایش و رونق بخشیدن به جریان مستمر تئاتر در جنوب برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به اینکه حضور فعال گروه‌های هنری رونق مضاعفی به این جشنواره بخشید، خاطرنشان کرد: دومین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با حضور فعال 9 گروه تئاتر جنوب کرمان برگزار شد.
امام جمعه جیرفت نیز با اشاره به اینکه اولین هنرمند تاریخ انبیاء حضرت ابراهیم (ص) بود، گفت: خداوند متعال برای تفهیم مسائل بزرگ از زبان هنر استفاده می‌کند.
حجت‌الاسلام اصغر عسکری با بیان اینکه نخستین نویسنده هنرمند نیز خداوند متعال است، افزود: هنر نمایش آنقدر اصیل و ارزشمند است که خداوند متعال برای مطالبی که با زبان قابل تفهیم نبود از نمایش استفاده کرد.
وی با اشاره به داستان حضرت ابراهیم و معجزه چگونگی زنده کردن مردگان تصریح کرد: خداوند متعال برای اطمینان و باور قلبی از نمایش نامه‌ای چون داستان حضورت ابراهیم (ص) استفاده می‌کند.
عسکری با بیان اینکه برای خداوند متعال فهم یک مطلب از سوی بندگان ارزشمند است، بیان کرد: جا دارد هنرمند برای ارائه یک کار تاثیرگذار سال‌های زیادی کار کند و کار خود را سطحی نداند.
وی با بیان اینکه زبان هنر گویاترین زبان است، بیان کرد: ضروری است هنرمندان با قدردانی از این زبان از آن برای تفهیم مسائل دینی و اعتقادی استفاده کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول