اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان:

برنامه‌ها با هزینه شخصی رئیس هیئت تنیس انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: رئیس هیئت تنیس استان اصفهان تنها به دلیل علاقه‌ای که به ورزش تنیس دارد، برنامه‌های هیئت را با سرمایه شخصی خود پیش ‌می‌برد.

برنامه‌ها با هزینه شخصی رئیس هیئت تنیس انجام می‌شود
فرشید زیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از دلایل مهمی که استان اصفهان در حال حاضر یکی از قطب‌های تنیس کشور شده، علاقه بیش‌ از اندازه رئیس هیئت تنیس به این رشته ورزشی است.
وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ تنیس و پیروزی پنج بر یک تیم تنیس سیمین سپاهان اصفهان بر تیم تنیس نیرو نشاط تهران تصریح کرد: چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ تنیس که جزو مسابقات برگشتی است، باقی مانده است.
دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با بیان اینکه فردا جمعه رقابتی را با تیم تنیس کرمانشاه برگزار می‌کنیم، اظهار داشت: ساعت 9 صبح فردا، در مجموعه شهدای ارتش اصفهان شاهد آغاز این رقابت‌ها هستیم.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های تنیس بانوان اصفهان در کرمان کرد و گفت: این مسابقات در رده جوانان 16 تا 18 سال از روز جمعه برگزار می‌شود و امروز به پایان می‌رسد.
دبیر هیئت تنیس استان اصفهان اضافه کرد: در رقابت‌های تنیس بانوان کرمان هزینه مکان و تغذیه ورزشکاران با میزبان و فدراسیون و هزینه‌های مربوط به اعزام تیم تنیس اصفهان با هیئت تنیس استان اصفهان است.
وی افزود: در رقابت‌های جایزه بزرگ تهران، جام ستاره ایران، شاهین خالدان توانست نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.
زیدی در مورد تفاهمنامه‌ منعقده بین هیئت تنیس استان اصفهان با اداره کل ورزش و جوانان این استان اظهار داشت: قرار اولیه مبنی بر پرداخت 20 میلیون تومان بود که تا این لحظه 2 میلیون تومان بیشتر به دست ما نرسیده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول