اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران؛

فیلم شکارچی شنبه اکران و بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: فیلم ضدصهیونیستی «شکارچی شنبه» در بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران، اکران و نقد و بررسی می‌شود.

فیلم شکارچی شنبه اکران و بررسی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، پرویز شیخ طادی کارگردان فیلم سینمایی شکارچی شنبه روز دوشنبه با حضور در دانشگاه مازندران در جلسه نقد و بررسی آزاد دانشجویی که به همت انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران و در قالب سلسله برنامه‌های سینما دانشجو برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. 
زینب شاهینی دبیر فرهنگی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر گفت: قرار است در جلسه نقد و بررسی این هفته سینما دانشجو به همراه دانشجویان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران ابعاد مختلف فیلم ضد صهیونیستی شکارچی شنبه را بررسی کنند و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهند.
به گزارش فارس، شکارچی شنبه با رویکرد ضد صهیونیستی، روایت‌گر داستان کودکی است که در اقوام مختلف سفر می‌کند و از هر قوم ویژگی خاصی را می‌گیرد و از این طریق به ویژگی‌های ملیت خودش پی می‌برد و علی نصیریان، امیریل ارجمند و... ایفاگران نقش‌های اصلی آن هستند.
با هماهنگی‌های انجام شده بین انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران و موسسه شهید آوینی که تهیه کننده این فیلم است، قبل از جلسه نقد و بررسی و همزمان با سینماهای کشور فیلم شکارچی شنبه به صورت تک سانس، روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری توسط این انجمن و در قالب سلسله برنامه‌های سینما دانشجو در دانشگاه مازندران اکران می‌شود.
به گزارش فارس، جلسه نقد و بررسی این فیلم روز دوشنبه در آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی واقع در پردیس دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول