اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه:

پذیرش حافظان قرآن کریم از اولویت برخوردار است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه گفت: پذیرش حافظان قرآن کریم حتی در صورت تکمیل ظرفیت پذیرش در کشوری خاص در اولویت قرار دارد.

پذیرش حافظان قرآن کریم از اولویت برخوردار است
حجت‌الاسلام محمدرضا صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حفظ قرآن اظهار کرد: آیین‌نامه رسمی حفظ حداقل سه جزء قرآن کریم به شعبه‌های جامعة المصطفی ابلاغ شده و یکی از دستاوردهای مطلوب این نهاد محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این آیین‌نامه هر طلبه جامعة المصطفی در واحدهای درسی خود ملزم به حفظ سه جزء قرآن کریم در دوره کارشناسی بوده و این ضابطه شرط ورود دانشجویان به مقطع کارشناسی ارشد است.
معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت حفظ و لزوم تربیت حافظان قرآن کریم گفت: حرکت و اقدام در زمینه حفظ قرآن در جامعة المصطفی از شتاب بیشتری برخوردار بوده و اکنون طرح‌هایی در زمینه حفظ موضوعی قرآن کریم در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه جامعة المصطفی برای اصحاب قرآن امتیازات و تسهیلات ویژه‌ای درنظر گرفته شده است، بیان کرد: پذیرش حافظان قرآن کریم حتی در صورت تکمیل ظرفیت پذیرش در کشوری خاص در اولویت قرار دارد.
صالح گفت: حافظان از کمک هزینه مسکن و تحصیلات بهره‌مند شده و از نخبگان قرآنی و افراد دارای رتبه‌های برتر در پژوهش، آموزش و فعالیت‌های قرآنی حمایت‌های ویژه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول