اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور ۶ دوچرخه‌سوار قزوینی در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: شش رکابزن قزوینی در مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور حضور می‌یابند.

حضور ۶ دوچرخه‌سوار قزوینی در مسابقات کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت‌بدنی استان قزوین، انوش رضایی در رده سنی 35 تا 40 سال، حسین ذاکرانی در رده سنی 45 تا 50 سال و کاظم عبادی در رده سنی 50 تا 55 سال ورزشکاران پیشکسوت قزوینی در مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور در شیراز حضور پیدا کرده‌اند.
ناصر مینایی، علی‌اکبر کریمی و رضا شه‌دوست نیز به ترتیب در رده‌های سنی 60 تا 65، 65 تا 70 و بالای 70 سال نمایندگان تیم دوچرخه‌سواری قزوین در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور هستند.
این گزارش اضافه می‌کند: مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور به منظور گرامیداشت روز ورزش و تربیت‌بدنی با حضور 111 رکابزن از 21 استان کشور در شیراز آغاز شده است.
این گزارش با اشاره به حضور کشتی‌گیر قزوینی در اردوی آمادگی تیم ملی جوانان می‌افزاید: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان پوریا طاهرخانی کشتی‌گیر 66 کیلویی و آزاد کار استان را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.
در ادامه این گزارش آمده است: این کشتی‌گیر قزوینی پیش از این در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در اصفهان، عنوان سوم این رقابت‌ها را به دست آورده بود، طاهرخانی همراه با 41 ملی‌پوش دیگر دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان تمرینات خود از هفته آینده زیر نظر علیرضا رضایی در تهران دنبال خواهند کرد.
تیم ملی کشتی جوانان کشورمان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا، جام جهانی و رقابت‌های جهانی سال آینده که به ترتیب در کشورهای قزاقستان، چین و تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
بر اساس این گزارش مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم کشتی فرنگی قزوین برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در حال حاضر با حضور هشت کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین دنبال می‌شود که مهرداد خمسه در وزن 50 کیلوگرم، آرش طالقانی در وزن 55 کیلوگرم و ابوالفضل قنبری در وزن 60 کیلوگرم از نمایندگان تیم کشتی فرنگی قزوین برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور هستند، مهدی زارعی، سعید کشاورز، میثم قراگزلو و محمد اکبری کشتی‌گیران تیم فرنگی قزوین در مسابقات قهرمانی کشور را تشکیل می‌دهند.
هدایت تیم کشتی فرنگی قزوین در مسابقات قهرمانی کشور بر عهده حبیب قیداری و مهرداد کریمی است و تیم کشتی قزوین هشتم آبان ماه امسال برای شرکت در این مسابقات عازم استان کردستان می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول