اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 رده سنی صورت می‌گیرد؛

حضور 7 دوچرخه‌سوار قمی در قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از اعزام هفت رکا‌زن قمی به پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور خبر داد.

حضور 7 دوچرخه‌سوار قمی در قهرمانی کشور
جعفر مدرسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان قزوین و در دو رده سنی برگزار می‌شود تا چهره‌های برتر کشور مشخص شوند، تصریح کرد: تیمی آماده از برترین رکاب زنان قم در این مسابقات شرکت می‌کند.
وی همچنین با بیان اینکه رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته کوهستان برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کوهستان در بخش آقایان، هفت دوچرخه‌سوار قمی نیز حضور خواهند داشت.
نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اضافه کرد: بر اساس اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری، رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کوهستان، از فردا پنج‌شنبه چهاردهم مهر ماه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور، برای قرار گرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم در مواد دانهیل و کراس کانتری به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری قزوین و در منطقه باراجین این استان رقابت می‌کنند.
مدرسی تصریح کرد: به منظور گرامیداشت و ارج نهادن به زحمات پیشکسوتان این رشته ورزشی، این دوره از رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته کوهستان با عنوان یادواره مرحوم علیرضا شهاب برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم هفت نفره هیئت دوچرخه‌سواری استان قم به این رقابت‌ها، رکاب‌زنان استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، گلستان، البرز، خراسان شمالی، اصفهان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، فارس و لرستان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در ادامه به ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به این دوره از پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته کوهستان اشاره ‌و بیان کرد: این تیم در دو رده سنی با توجه به تمرینات خوب و منظمی که برگزار کرده، با آمادگی مطلوبی به رقابت با حریفان خود از استان‌های مختلف خواهد پرداخت.
وی عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کوهستان کشور، علی خداپرست، محمدرضا حائری، علی رحیمیان و علیرضا تنباکویی به رقابت با حریفان می‌پردازند، ضمن اینکه محمد انیسی و محمد خاکفرجی در رده سنی جوانان نفرات تیم اعزامی قم هستند.
مدرسی بیان کرد: مصطفی اکبری نیز نماینده تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری قم به پیکارهای رشته دان هیل کوهستان قهرمانی کشور است، ضمن اینکه مجید زرین کلاه به عنوان سرپرست و علی عبودی به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کوهستان آقایان در رده سنی بزرگسالان، روز بیست و هشتم خرداد ماه سال گذشته به مدت دو روز به میزبانی استان زنجان برگزار شد که در پایان در رده‌بندی تیمی مجموع رقابت‌های دانهیل و کراس کانتری زنجان، البرز و آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند و تیم دوچرخه‌سواری هیئت قم با کسب 100 امتیاز در مکان هفتم ایستاد.
مدرسی افزود: همچنین مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کوهستان در رده سنی جوانان، سی‌ام خرداد ماه سال گذشته به مدت دو روز در دو رشته دانهیل و کراس کانتری به میزبانی استان زنجان برگزار شد که در پایان تیم دوچرخه‌سواری جوانان قم با کسب 50 امتیاز یازدهم شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول