اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مناسبت ایام حج صورت گرفت؛

تهیه نرم‌افزار جدید پرس‌وجو ویژه تلفن همراه

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز مراسم حج، نرم‌افزار موبایلی پرس‌وجو حج در ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی کشور تولید و عرضه شده است.

تهیه نرم‌افزار جدید پرس‌وجو ویژه تلفن همراه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، همزمان با آغاز مراسم حج نرم‌افزار موبایلی پرس‌وجو حج در سه بخش پرسش و پاسخ حج، معرفی مراکز پاسخگویی دینی کشور و معرفی ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی در ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی کشور تولید و عرضه شده است.
بخش پرسش و پاسخ این نرم‌افزار با 180 پرسش و پاسخ متنوع و جامع در زمینه حج و مسائل و احکام پیرامون آن ارائه شده است، در 10 عنوان احادیثی در مورد حج، احکام حج، فلسفه احکام حج، معارف حج، فلسفه اسرار حج، استطاعت، حج خمس، قربانی، کفارات و سایر مباحث شاخه‌بندی شده است.
این پرسش و پاسخ‌ها توسط مراکز پاسخگویی دینی کشور ارائه شده و در ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی و توسط حجج اسلام حسین هاشمی و عبدالله مومنی شاخه‌بندی، اصلاح، بازیابی و آماده شده است و در بخش فناوری اطلاعات ستاد توسط محمود متین‌فر به نرم‌افزار موبایلی تبدیل شده است.
در بخش معرفی مراکز پاسخگویی دینی به معرفی اجمالی 85 مرکز پاسخگویی شناسایی شده توسط این ستاد پرداخته شده است و همچنین در بخش معرفی ستاد ساماندهی پاسخگویی، ستاد به‌صورت مختصر معرفی شده است.
از جمله امکانات این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت جست‌وجو در متن پرسش و پاسخ‌های نرم‌افزار اشاره کرد. همچنین از دیگر امکانات این نرم‌افزار امکان انتخاب بخشی از متن پرسش یا پاسخ و ارسال آن از طریق پیامک یا ایمیل است.
علاقه‌مندان می‌توانند پس از دانلود نرم‌افزار از آدرس اینترنتی www.porsojoo.com/porsojoo-hajj و نصب نرم‌افزار بر روی گوشی خود از آن استفاده کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول