اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان کردستان:

شهرداری عملکرد شش ماهه خود را ارائه دهد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان کردستان گفت: شهرداری‌ها باید عملکرد شش ماهه خود را به مردم و مسئولان انعکاس داده تا همه در جریان خدمات و فعالیت‌های انجام شده قرار گیرند.

شهرداری عملکرد شش ماهه خود را ارائه دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صباح محمدی ظهر امروز در دهمین اجلاس رسمی و علنی شورای اسلامی استان در سنندج، با اشاره به عدم آشنایی برخی از مسئولان با حیطه وظایف و مسئولیت شوراهای اسلامی، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی برای مسئولان دستگاه‌های دولتی به منظور آشنایی با وظایف شوراها برگزار شود.
وی بر آموزش شوراهای اسلامی استان به ویژه شورای روستاها نیز تاکید کرد و گفت: برای برگزاری این دوره‌های آموزشی نیاز به تامین اعتبار داریم.
وی در ادامه شوراها را رابط و حلقه اتصال مردم و مسئولان دانست و از شوراها خواست تا در چارچوب قانون و با مساعدت مسئولان به حل مشکلات مربوط به شهرهای حوزه فعالیت خود بپردازند.
رئیس شورای اسلامی استان کردستان عنوان کرد: شورای شهر تنها شورای شهرداری نیست بلکه شورا باید در جریان تمام کارها و اقدامات مرتبط با شهر قرار گیرد و خود را در کنار مردم ببیند.
محمدی مهم‌ترین مشکل شورای اسلامی استان را نبود ساختمان مستقل عنوان کرد و افزود: در این راستا اقدامات و پیگیری‌هایی انجام شده که امیدواریم به زودی شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
وی ادامه داد: تعدادی از دستگاه‌های اجرای استان بابت ساخت وساز و سایر امورات مربوطه به شهرداری‌ها بدهی دارند که باید رسیدگی شود.
وی با تاکید بر ارائه عملکرد شش ماهه شهرداری‌ها، تصریح کرد: شهرداری‌ها باید عملکرد شش ماهه خود را به مردم و مسئولان انعکاس داده تا همه در جریان خدمات و فعالیت‌های انجام شده قرار گیرند.
رئیس شورای اسلامی استان کردستان گفت: متاسفانه تعدادی از شهرداری‌های استان در پرداخت نیم درصد درآمد خود به کتابخانه‌های عمومی کم‌کار و عده‌ای هم سلیقه‌ای عمل می‌کنند.
محمدی به عملی نشدن استخدام نیرو در شهرداری‌های استان اشاره کرد و افزود: پذیرش نیروی کارآمد در شهرداری‌ها برای انجام صحیح وظایف و قوانین مربوطه باید بسیار مورد توجه مسئولان باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول