اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا:

3 درصد‌ مردم به طور منظم ورزش می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: بر اساس آمار موجود تنها سه درصد از مردم ایران به طور مستمر و منظم به انجام ورزش می‌پردازند.

3 درصد‌ مردم به طور منظم ورزش می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمید طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: ورزش به عنوان جزو جدانشدنی زندگی بشر در دنیای امروز پذیرفته شده است.
وی ادامه داد: در زمینه انجام ورزش و مشارکت مردم در رشته‌های مختلف ورزشی نسبت به اکثر کشورهای جهان در موقعیت نامطلوبی قرار داریم.
طاهری با اشاره به مشارکت سه درصدی مردم ایران در امر ورزش تصریح کرد: در حالی که در کشور فنلاند بیش از 90 درصد و در چین حدود 80 درصد از مردم ورزش را جزو سبد روزانه خود قرار داده‌اند در کشور ما وضعیت بسیار ناهنجاری در این حوزه موجود است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با تشریح مضرات دوری گزینی از ورزش افزود: آمار بالای بیماری‌های جسمی و روانی در کشور ما موید عدم جایگاه مناسب ورزش در بین خانواده‌های ایرانی است.
وی با اشاره به فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرضا در حوزه ورزش بیان داشت: در بخش عمرانی طی سال گذشته با بودجه‌ای بالغ بر 1.5میلیارد ریال بهسازی اماکن ورزشی را انجام داده‌ایم و در حد امکان ورزش همگانی را در بین شهروندان ترویج کردیم.
طاهری با اشاره به فعالیت باشگاه‌های ورزشی شهرضا در سطح استانی و کشوری افزود: در حال حاضر تیم بسکتبال شهید همت در دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و تیم فوتبال نصر هونجان در لیگ دسته یک کشور با حمایت بخش خصوصی افتخارات بی‌شماری را برای اهالی ورزش در این شهرستان رقم زده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول