اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر شب به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‏گیرد؛

شرکت یک هزار نفر از دانش‏آموزان در رزمایش شاهرود

خبرگزاری فارس: هر شب به مناسبت هفته دفاع مقدس قریب به یک هزار نفر از دانش‏آموزان در رزمایش سپاه در شاهرود شرکت می‏کنند.

شرکت یک هزار نفر از دانش‏آموزان در رزمایش شاهرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان سپاه شاهرود برنامه‏های هفته دفاع مقدس این قشر بسیج را اعلام کرد.
حسین یارمحمدی اهم فعالیت‏های بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شاهرود را برنامه‏های عمومی و اختصاصی عنوان کرد و گفت: برنامه‏های هفته دفاع مقدس با شرکت یگان‏های نمونه بسیج دانش‏آموزی شاهرود آغاز شده و اعضای این قشر در رژه نیروهای مسلح شرکت کردند و گلزار شهدای شاهرود توسط واحدهای میدان و بسیج فرهنگیان شاهرود غبارروبی و عطرافشانی شد.
یارمحمدی حضور سازمان یافته دانش‏آموزان بسیجی در نمایشگاه و رزمایش فدائیان ولایت را از برنامه‏های مهم برشمرد و افزود: با هماهنگی‏های به عمل آمده هر شب قریب به یک هزار نفر از دانش‏آموزان در رزمایش شرکت و از برنامه‏ها استفاده خواهند کرد.
مسئول بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شاهرود دیدار با خانواده شهدای دانش‏آموز و فرهنگی را از برنامه‏های دیگر این هفته عنوان کرد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی و پیامکی با موضوعات دفاع مقدس، شهید و شهادت و مسابقات ورزشی در واحدهای بسیج و برپایی نمایشگاه و ایستگاه صلواتی در واحدها و برگزاری صبحگاه‏های سراسری و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی به یاد شهدای دانش‏آموز مرحمت‏زاده و خیام از شهدای دانش‏آموز کشوری از دیگر برنامه‏های هفته دفاع مقدس در واحدهای دانش‏آموزی امیدان، پویندگان، پیشگامان و بسیج فرهنگیان است.
به گزارش فارس؛ یارمحمدی در پایان سخنان خود با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و تبیین رشادت‎‏های آن دوران به نسل امروز گفت: برنامه خاطره‏گویی و بیان رشادت‏های رزمندگان دوران دفاع مقدس از برنامه‏هایی است که در بیش از 30 واحد مقاومت برگزار می‏شود و از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در این برنامه دعوت شده را گوشه‏ای از دوران دفاع مقدس برای دانش‏آموزان مقاطع ابتدایی تا دبیرستان باز گویند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول