اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز؛

بانک‌های فارس از بی‌اعتمادی به مردم دست بردارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز گفت: بانک‌های استان فارس در اعطای تسهیلات بانکی باید از بی‌اعتمادی نسبت به مردم دست بردارند.

بانک‌های فارس از بی‌اعتمادی به مردم  دست بردارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوالفضل رضوی اردکانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: بانک‌های استان فارس برای اعطای یک تسهیلات جزئی از قوانین دست و پا گیر و آوردن ضامن کارمند استفاده می‌کنند که این شایسته مردم استان فارس نیست.
اردکانی تصریح کرد: چگونه است بانک مرکزی اعلام می‌کند قوانین دست و پاگیر در آوردن ضامن توسط وام گیرنده‌ها را کمتر کرده‌ایم اما در استان فارس هنوز شاهد اجرای قوانین سخت و دست و پا گیر برای اعطای یک وام جزئی و با مبلغ کم هستیم.
وی خطاب به مدیران بانک‌های این استان توصیه کرد که بیش از این مردم را اذیت نکنند و این قدر بی‌اعتمادی به مردم نداشته باشند چراکه باید در بانک‌ها شاهد خدمت صادقانه به مردم و برداشتن قوانین سخت اداری در آوردن ضامن برای وام گیرنده باشیم.
امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: چگونه باید تعدادی به راحتی در کشور ما اختلاس بزرگ بانکی انجام دهند اما برخی برای گرفتن یک وام کمتر از 10 یا 5 میلیون تومان با مشکلات متعددی مواجه و مصائب بسیاری را دچار شوند.
اردکانی بیان داشت: باید اختلاس‌گران به عنوان مفسد فی‌الارض در جامعه معرفی و مجازات شوند.
امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به سرشماری نفوس و مسکن سال 90 اشاره کرد و ابراز داشت: این آمار برای همگی مفید است و مردم باید در مقابل سئوال ماموران آمارگیر پاسخ صحیح دهند.
وی همچنین آمار را نبض جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید در عملکرد خود آمار صحیح دهند و طوری آمار ارائه شود که منطبق با واقعیت‌ها باشد.
رضوی اردکانی افزود: هر مسئولی که آمار اشتباه ارائه دهد در مقابل مردم پاسخگو است و به نوعی خائن محسوب می‌شود.
امام جمعه موقت شیراز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال با شکوه مردم غیور کرمانشاه از حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: امروز رهبری محبوب‌تر از رهبر کشور ایران نیست و دیدیم که کرمانشاهی‌ها حماسه‌ای پرافتخار آفریدند.
رضوی اردکانی همچنین در خطبه‌های امروز نماز جمعه خواستار توجه مسئولان به وضعیت اشتغالزایی در جامعه و ارائه تسهیلات مناسب در این زمینه به افراد بیکار و فارغ‌التحصیل شد.
امام جمعه موقت شیراز همچنین از گرانی‌ها در بازار انتقاد کرد و گفت: مسئولان قیمت‌ها را کنترل کنند و طوری برنامه‌ریزی شود که محصول با کیفیت و با قیمت کمتر در اختیار مردم قرار گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول