اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

پرهیز از سخت‌گیری‌های بی‌مورد از سوی مدیران و مسئولان بانکی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع اخیر اخلال در نظام اقتصادی کشور تاکید کرد: فضایی که در اثر این موضوع حاکم شده است نباید موجب سخت‌گیری‌های بی‌مورد از سوی مسئولان و مدیران نظام بانکی شود و آنها باید با انصاف و طبق مقررات عمل کنند.

پرهیز از سخت‌گیری‌های بی‌مورد از سوی مدیران و مسئولان بانکی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از یک واحد تولید مبل چوبی در شهرستان شبستر، اظهار داشت: فضای کشور به‌گونه‌ای است که برخی‌ها با اهداف سیاسی مدام در پی تزریق یأس و ناامیدی به جامعه هستند؛ با این وجود آن چه در عمل مشاهده می‌شود فضای نشاط، امیدواری و تلاش برای پیشرفت است.
وی با اشاره به موضوع اخیر اخلال در نظام اقتصادی کشور تاکید کرد: فضایی که در اثر این موضوع حاکم شده است نباید موجب سخت‌گیری‌های بی‌مورد از سوی مسئولان و مدیران نظام بانکی شود و آنها باید با انصاف و طبق مقررات عمل کنند.
بیگی افزود: این جزو حقوق جامعه است که تسهیلات بانکی با رعایت عدالت و بررسی کارشناسی در اختیار تولید و توسعه قرار گیرد.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به حضور مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی در طرح‌های صنعتی استان بیان کرد: سرمایه گذار خارجی به دنبال سود و منفعت است و مشارکت او نشان می‌دهد که فضای استان از نظر تامین سود سرمایه‌گذاری فضای مطمئنی است.
وی روزهای افتتاح واحدهای صنعتی و تولیدی را بهترین روزهای خود ذکر کرد و گفت: حضور در این واحدها و مشاهده نتیجه تلاش‌ها، لذت‌بخش است و حجم این موضوع به قدری است که ناچار شده‌ایم یک روز را در هفته به طور ثابت به افتتاح و کلنگ‌زنی واحدهای صنعتی اختصاص دهیم.
بیگی با اشاره به برگزاری همایش‌های سرمایه‌گذاری در استان و خارج از کشور تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها فراهم شدن امکان ارتباط سرمایه‌گذاران با یکدیگر و با صاحبان تکنولوژی است که تا به امروز نیز نتیجه‌بخش بوده است.
وی با تاکید بر توجه بیشتر به ظرفیت‌های اقتصادی استان خاطرنشان کرد: زمانی صحبت از سرمایه گذاری به خاطر سوءتعبیرها سخت بود لکن امروز سرمایه گذاری یک امر پسندیده و محترم است و فضای جامعه با سرمایه گذاران همراهی می‌کند.
بیگی افزود: اگر سرمایه‌گذاری اتفاق بیفتد بیشتر می‌توانیم از دارایی‌های خود استفاده کنیم و این موجب رونق بیشتر در اقتصاد کشور و گشایش در زندگی مردم می‌شود.
وی با بیان این که فضای عمومی مملکت فضای تلاش و فعالیت است اظهار داشت: امروز بسیاری از زیرساخت‌ها به نتیجه رسیده و به مرحله‌ای رسیده‌ایم که این زیرساخت‌ها برای اثرگذاری بیشتر باید در سرمایه گذاری ضرب شود.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از سرمایه‌گذاران در به نتیجه رسیدن واحدهای صنعتی در استان، رونق صنعت مبل را در صنایع دیگر تاثیرگذار دانست و افزود: استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه هنر اسلامی و امکانات دیگری که در این رابطه فراهم شده می‌تواند در رونق صنعت مبل‌سازی موثر باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز ملی ترکیه به سرکنسول این کشور در تبریز گفت: پیوندهای برادری بین ایران و ترکیه در سایه اسلام برقرار شده است و این پیوندها باید مستحکم‌تر شود.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول