اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 پیشنهاد از تیم‌های عربی دارم؛

کردی: پرسپولیس فضای مناسبی برای کار کردن نداشت

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم فوتسال پرسپولیس تهران گفت: فضای مناسبی در پرسپولیس برای ادامه کار وجود نداشت و به همین خاطر از این تیم جدا شدم.

کردی: پرسپولیس فضای مناسبی برای کار کردن نداشت
رضا کردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: وقتی تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت گویا اهمیت چندانی برای تیم فوتسال قائل نبودند و به همین خاطر ترجیح دادم از این تیم جدا شوم.
وی ادامه داد: پرسپولیس تهران سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را خوب آغاز نکرده بود، به این تیم رفتم تا اوضاع و احوال سرخپوشان را کی سر و سامان دهیم اما بعد از تغییر مدیریت هرگز نگاه خاصی به فوتسال نشد و بهتر این بود که فعالیتم را در این تیم ادامه ندهم.
سرمربی سابق پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتسال، در ادامه به پیشنهادهای سایر تیم‌ها به وی برای قبول هدایت آنها در لیگ برتر اشاره ‌و بیان کرد: بعد از جدایی از تیم فوتسال پرسپولیس، پیشنهاد هدایت یکی دو تیم لیگ برتری به من شد اما صلاح نبود آنها را بپذیریم.
وی ادامه داد: تیم‌هایی که از آنها پیشنهاد دارم در وضعیتی قرار دارند که اگر بخواهم با آنها همکاری کنم، به قول قدیمی‌ها پذیرش این پیشنهادها عقب گرد دوباره یا از چاله در آمدن و در چاه افتادن است، بنابراین صلاح دیدم که فعلا به پیشنهادی فکر نکنم.
کردی به پیشنهادهای ارائه شده به وی برای فعالیت در کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره و عنوان کرد: از یکی دو تیم عربی از جمله کشورهای قطر و کویت پیشنهادهای خوبی برای فعالیت در تیم‌های فوتسال این دو کشور دارم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادهای کشورهای عربی قطر و کویت هستم و در خصوص آنها به زودی تصمیم نهایی را می‌گیرم اما قدر مسلم در لیگ برتر فوتسال کشورمان در این شرایط فعالیتی نخواهم داشت.
رضا کردی مربی قمی و تحصیل کرده فوتسال کشورمان بعد از هفته دوم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و به دنبال نتایج ضعیف این تیم مقابل حریفان، هدایت سرخپوشان پایتخت را بر عهده گرفت اما بعد از چهار هفته همکاری با این تیم، به دنبال تغییر و تحولات در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس، با مدیران جدید به توافق نرسید و رسما از ادامه همکاری با این تیم پرطرفدار فوتسال کشور منصرف شد.
رضا کردی که پیش از این سابقه مربیگری در تیم ملی فوتسال قطر و همچنین تیم‌های پایه فوتسال این کشور را در کارنامه دارد، در حال حاضر دارای مدرک A مربیگری این رشته ورزشی است و مربیگری در فوتسال را در تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی قم، ارم کیش قم، کیش ایر قم و پرسپولیس تهران تجربه کرده است و در آغاز لیگ سیزدهم نیز مقطعی هدایت تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان را پذیرفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول