اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری یادواره سردار سجودی؛

یادمان سرداران شهید بابل کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با برگزاری یادواره سردار سجودی، 44 سردار و 1700 شهید شهرستان بابل، یادمان سرداران شهید بابل در میدان شهید سجودی این شهر کلنگ‌زنی شد.

یادمان سرداران شهید بابل کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، شهردار بابل در مراسم کلنگ‌زنی یادمان سرداران شهید بابل در میدان شهید سجودی این شهر اظهار داشت: اجرای پروژه‌های راهسازی نماد و توسعه هر شهر است و شهرداری بابل با اجرای پروژه‌های مهم از جمله پل کشوری، پل ایستگاه آمل پروژ‌ه‌های مهمی در مدت زمان معین در دست اجرا دارد.
فرهاد عسکری افزود: اجرای پارک و جاده ساحلی، پارک بانوان، المان شهری و یادمان سردار سجودی و سرداران شهید بابل از دیگر پروژه های مهم و اساسی شهرداری بابل است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
وی مدت زمان بهره‌برداری یادمان سرداران شهید شهرستان بابل را حدود پنج ماه برشمرد و افزود: یادمان سردار سجودی و سرداران شهید بابل دارای سازه اصلی و طاق نصرت بوده که در داخل این طاق از طرح‌های بسیار زیبای اسلامی نظیر هشتی و شمسه استفاده شده است.
عسکری بیان داشت: این طاق دارای 64 شمسه ایستاده و 40 شمسه خوابیده، پنج سردیس بتنی از سرداران شهید شهرستان بابل در پایه طاق است.
وی استفاده از طرح‌های زیبای فضای سبز، آب‌نما و حوض در اطراف این سازه اصلی که همواره در فرهنگ ایران اسلامی نماد حیات در زندگی و روشنایی است را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول