اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

30 درصد روستاهای شوشتر فاقد دهیاری هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: بیش از 30 درصد از روستاهای شوشتر فاقد دهیاری هستند و این امر در اداره روستاها مشکل آفرین است.

30 درصد روستاهای شوشتر فاقد دهیاری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شوشتر اظهار داشت: روستاهای شهرستان شوشتر مشکلات زیادی دارند و باید با اهتمامی که شخص استاندار به رفع مشکلات دارند برای این روستاها چاره اندیشی شود.
وی با اشاره برخی از آمارها در این باره گفت: بیش از 53 درصد روستاهای شهرستان از دهیاری بهره مند هستند و این آمار بسیار کم است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر دارای روستاهای بسیار زیادی است، شهرستان شوشتر بیش از 195 روستا دارد که از این تعداد تنها 101 روستا دارای دهیاری هستند.
نجفی با اشاره به توزیع اعتبارات برای عمران روستایی در شوشتر خاطرنشان کرد: در روستاهای شوشتر در سال جاری اعتبار بسیار زیادی برای عمران روستایی به ویژه تامین آب و حل مشکلات برق در نظر گرفته شده است که در این باره دستگاه‌های دولتی در حال اجرای فعالیت‌های خود و انعقاد تفاهم‌نامه هستند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه وضعیت روستاهای بخش شعیبیه شهرستان شوشتر گفت: در سال گذشته استاندار خوزستان به این بخش محروم سرکشی داشته است که بیش از 90 درصد از مصوبات در باره این روستاها اجرایی شده است.
فرماندار شوشتر بیان کرد: مشکلات قطع مکرر برق در روستاهای دهستان شهید مدرس باید در اسرع وقت برطرف شود.
این مقام مسئول با اشاره به مشکل آب در روستاهای شهرستان شوشتر گفت: به دلیل اینکه تنها آب از چاه‌های فلمن برای در اختیار قرار گرفتن برای مردم تهیه می‌شود و هیچ مخزنی برای نگهداری آب نداریم با قطع برق مشکل تامین آب در روستاهای این شهرستان به وجود می‌آید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول