اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف حدود یک تن مواد در دو شهر بزرگ هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 853 کیلو و 50 گرم مواد مخدر در سه عملیات در شهرهای میناب و بندرعباس طی روزهای آخر هفته جاری خبر داد.

کشف حدود یک تن مواد در دو شهر بزرگ هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدعلی آخوندی در نشست تشریح عملکرد پلیس در هفته، با اشاره به جزئیات سه عملیات انجام شده است، اظهار داشت: طی عملیاتی، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی انجام کار اطلاعاتی و پلیسی یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی افرادی بنامان معلوم که در سطح استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و تهران فعالیت داشتند شناسایی کردند.

* انهدام باند سراسری مواد مخدر پس از دو ماه کار اطلاعاتی
وی افزود: ماموران پس از دو ماه کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی نهایتا اطلاع پیدا کردند که سر باند، یک محموله مواد مخدر از میناب به بندرعباس وارد و قصد دارد که محوله را به دو نفر که با یک دستگاه خودرو پراید تحویل و مواد مخدر را به منزلی در یکی از محلات بندرعباس انتقال و دپو کنند، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه از منزل بازرسی و مقدار 200 کیلوگرم کشف و در این رابطه دو نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

* قاچاقچیان در ورودی بندرعباس شناسایی شدند
ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی انجام کار اطلاعاتی از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط یک باند مواد مخدر از میناب به بندرعباس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از تشکیل اکیپی به محل ورودی شهر بندرعباس اعزام و خودرو مورد نظر را در حوالی پلیس راه بندرعباس میناب شناسایی و با رعایت جوانب احتیاط خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 38 کیلو و 400 گرم تریاک و 62 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

* دپوی نیم تن مواد در خانه فرد دستگیر شده
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در پی تحقیقات و انجام کارهای اطلاعاتی مشخص شد که در منزل راننده خودرو مقدار زیادی مواد مخدر دپو شده است که با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل شناسایی شده در شهر میناب مقدار 526 کیلو و 650 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

* 206 حامل 26 کیلو مواد بود
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان یادآور شد: در پی توقیف یک دستگاه خودرو 206 توسط ماموران انتظامی پاسگاه سرنی میناب و کشف مواد مخدر حشیش و تریاک، خودرو به یگان انتقال و در بازرسی مجدد و تخصصی از آن 21 کیلو تریاک و 5 کیلو حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول