اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خبر داد:

بازدید یک میلیون دانش‌آموز از مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر از بازدید حدود یک میلیون دانش‌آموز از مناطق جنگی خرمشهر خبر داد.

بازدید یک میلیون دانش‌آموز از مناطق جنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر که با حضور امام جمعه این شهرستان و مسئولان دستگاه‌های اداری در محل فرمانداری خرمشهر برگزار شد از اعزام حدود یک میلیون دانش‌آموز در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق جنگی و عملیاتی خبر داد و اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق جنگی و عملیاتی راهی موثر در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ و دفاع مقدس است.
وی با دعوت از تمام مسئولان ادارات شهرستان خرمشهر به همکاری در زمینه استقبال از این کاروان‌ها افزود: دانش‌آموزانی که از این مناطق بازدید می‌کنند سرمایه‌های ارزشی مملکت هستند که وظیفه ما پذیرایی هر چه شایسته‌تر از آنان است.
حسینی خاطرنشان کرد: حضور این کاروان‌ها در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس می‌تواند از جنبه‌های فرهنگی تأثیرات مثبت زیادی بر جوانان و نوجوانان داشته باشد.
فرماندار شهرستان خرمشهر تصریح کرد: باید تمام ادارات در ارائه کارهای فرهنگی دست در دست هم دهند و در زمان حضور این کاروان‌ها در خرمشهر منعکس کننده مهمان‌نوازی و صمیمیت مردم این شهرستان باشند.
وی در پایان گفت: ما تمام همت و تلاش خود را برای معرفی بهتر ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به کار خواهیم گرفت و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول