اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

آسیب‌های اجتماعی ارتباط مستقیم با استفاده از ماهواره دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: استفاده از ماهواره ارتباط مستقیمی با افزایش جرم، اختلافات خانوادگی طلاق و آسیب‌های اجتماعی دارد.

آسیب‌های اجتماعی ارتباط مستقیم با استفاده از ماهواره دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در جمع نیروی‌های انتظامی شهرستان کوثر اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع مهم برای مردم امنیت است. 
وی افزود: تلاشگران نیروی انتظامی همواره از مردم حراست کرده‌اند و مردم هم در این میان قدردان امنیتی هستند که با زحمات شبانه‌روزی آنان محقق شده است.
این مسئول با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز به برکت وجود نیروهای پاک و مقتدر در نیروی انتظامی، هنجارشکنان و متجاوزان به حقوق و نوامیس مردم احساس ناامنی می‌کنند.
فرماندار کوثر با بیان اینکه یکی از حربه‌های دشمن در جنگ نرم استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای است، خاطرنشان کرد: جرم، طلاق و آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌هایی که از ماهواره استفاده می‌کنند، بیشتر است.
رئیس‌ساداتی بیان کرد: به برکت نظام اسلامی، پیشرفت‌های زیادی نصیب کشور شده و نقش نیروهای انتظامی هم در این زمینه نقشی مهم بوده است.
فرماندار شهرستان کوثر با بیان اینکه مردم وظیفه دارند با نیروهای انتظامی همکاری داشته باشند تا در کمترین زمان، جلوی خلافکاران گرفته شود، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مسئله سرقت، اعتیاد و دیگر معضلات در جامعه حل شود، مردم باید با نیروی انتظامی همکاری کنند.
وی ادامه داد: باید ارتباط و همکاری نیروی انتظامی و مردم افزایش یابد و با افزایش این همکاری بی‌گمان نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و رفع معضلات اجتماعی نظام موفق‌تر خواهد شد.
این مسئول بیان داشت: امنیت از موضوعات بسیار مهم در دین مقدس اسلام است زیرا امنیت زمینه‌ساز پیشرفت جامعه در تمام ابعاد از جمله اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و سیاسی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای تامین شهرستان کوثر با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران، مثل این زمان نیروهای انتظامی و مردم با هم در ارتباط نبوده‌اند، اظهار داشت: در مقابل، انتظار مردم نیز از نیروی انتظامی این است که قوی، محکم و مقتدر باشند سریع، هوشمند و به هنگام عمل کنند، سالم، امین و مورد اعتماد باشند و در برخورد با ناهنجاری‌ها و هنجار‌شکنان کوتاهی نکنند و با قاطعیت برخورد کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول