اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه امام رضا(ع):

آموزش‌های مجازی مرکز آموزش‌های آزاد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزش‌ عالی حوزوی امام رضا(ع) از راه‌اندازی آموزش‌های مجازی این مرکز به منظور بهره‌مندی گسترده علاقه‌مندان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

آموزش‌های مجازی مرکز آموزش‌های آزاد راه‌اندازی می‌شود
حجت‌الاسلام عبدالرسول هاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری دوره تکمیلی در مرکز آموزش‌های آزاد اظهار کرد: دوره‌های تکمیلی این مرکز در قالب وهابیت، مسیحیت و عرفان‌های نوظهور برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: دوره آموزش‌های ادبی و هنری مرکز آموزش‌های آزاد در 12 رشته هنری مانند خطاطی، نقاشی، فیلمسازی، نویسندگی و هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.
رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزش‌ عالی حوزوی امام رضا(ع) با اشاره به آموزش‌های نیمه حضوری در قالب لوح فشرده بیان کرد: سرفصل‌ها و استادان مباحث این دوره در قالب موضوعات جهاد اقتصادی، بیداری اسلامی، فرقه‌های نوظهور و وهابیت مشخص شده است.
وی خاطرنشان کرد: گروهی در این مرکز تشکیل شده که در اقدامی سریع موضوعات را رصد کرده و به تولید محتوا می‌پردازد.
هاجری ادامه داد: اکنون این گروه موضوعات فرقه‌های نوظهور و بیداری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی عنوان کرد: 50 درصد سرفصل‌های موضوعات این گروه مشخص شده که شامل تعاریف، پیشینه‌شناسی، مبانی و شیوه‌های تبلیغی در کشور و راه‌های مقابله با آن است.
رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزش‌ عالی حوزوی امام رضا(ع) با اشاره به دوره غیرحضوری مجازی گفت: گروه‌هایی در دوره غیرحضوری مجازی تشکیل شده و طراحی اولیه این دوره صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در بهمن و اسفند سال جاری شاهد راه‌اندازی آموزش مجازی باشیم تا افراد علاقه‌مند بتوانند برای شرکت در این دوره ثبت‌نام ‌کنند.
هاجری با اشاره به مدرک اعطایی به کارآموزان مرکز گفت: مدرکی از سوی مرکز آموزش‌های آزاد در پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نامه‌نگاری‌هایی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته و بازرسان با بازدید از این مرکز شاخصه‌ها را بررسی کرده‌اند تا در آینده‌ای نزدیک مدرک جامع علمی کاربردی معادل فوق دیپلم به شرکت‌کنندگان این دوره ارائه شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول