اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری تاکیدکرد:

توانمندی‎های معنوی پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت سپاه در حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن با شایستگی و توانمندی‎های معنوی پاسداران محقق می‌شود.

توانمندی‎های معنوی پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی در جمع فرماندهان، مسئولان و مدیران سپاه این استان و نواحی مقاومت، بر ضرورت تداوم راه شهدا تأکید کرد و افزود: تداوم راه عزت آفرین شهیدان و تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با تبعیت از مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای میسر می‌شود.
محمدسلیمانی با اشاره به برخی از شاخص‌های شایستگی پاسداری، ادامه داد: تقویت معرفت و ایمان، تقوا و پرهیزکاری، رشد ذهنی ـ فکری و شخصیتی و بصیرت و عمل انقلابی از مهمترین ویژگی‌های یک پاسدار انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برخورداری از صفات شایسته اخلاقی و آمادگی عمومی در زمینه‌های جسمانی و نظامی از دیگر مشخصه‌های اصلی و برجسته پاسداران دستاوردهای انقلاب اسلامی به‎شمار می‌رود.
وی نمود عینی و ملاک‌های قابل اندازه گیری برخی از شاخص‌های پاسداری را تشریح و افزود: فردی که دارای آمادگی کامل برای بذل جان، مال و آبرو برای دفاع از انقلاب، نظام و ولایت مطلقه همیشه آماده جانفشانی است پاسدار است.
محمدسلیمانی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران در پیدایش و تداوم انقلاب نقش بارز و برجسته‌ای را ایفا کرده است، افزود: دستاوردهای سپاه در طول انقلاب اسلامی تحقق بخش اهداف و آرمان‌های انقلاب است.
وی فلسفه وجودی سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر تهدیدات دشمن عنوان کرد و گفت: سپاه برای دستیابی و تحقق رسالت بزرگی که بر دوش او نهاده شده است باید همواره در مسیر پیشرفت و تکامل بوده و از تمامی قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود استفاده کند.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری بر لزوم شایستگی پاسداری مبتنی بر ایمان، ‌معنویت و اخلاق اسلامی در سپاه تاکید کرد و گفت: رسیدن به این مهم مگر با توکل به خدا و تمسک به قرآن و عترت و اطاعت از فرامین ولی مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا امکان پذیر نیست.
وی پاسداری را امتداد راه شهدا دانست و گفت: پاسداری مجسمه ایمان، اخلاص، ایثار و ذوب شدن در رهبری است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول