اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد؛

حاشیه‌های بی‌هیچ و پوچ در شورای اسلامی شهر شیراز

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی شهر شیراز امروز پس از پایان صحن علنی با حاشیه‌هایی پوچ و بی‌محتوا روبه‌رو شد.

حاشیه‌های بی‌هیچ و پوچ در شورای اسلامی شهر شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آغاز کننده این حاشیه‌سازی که چیزی جز اتلاف وقت و کشیدن شورا به مسائل سیاسی را دربر ندارد، فاطمه هوشمند عضو شورای اسلامی شهر شیراز بود.
وی در سخنان خود به همراه چند عضو دیگر شورا از جمله معصومه زارع، مهدی خانی و سعید موسوی اعلام می‌کردند که این شورا وجهه قانونی ندارد و حضور عضو جدید شورا و فعالیت وی غیرقانونی است.
این نخستین بار نبود که چنین سناریویی تکرار می‌شد، اما همواره نتیجه‌ای دربر نداشته است و حتی استاندار فارس در نشست اخیر خود با خبرنگاران گفته بود، از این موضوع اطلاعی ندارم و چیزی به من گزارش نشده است.
حرف‌ها و گفته‌ها در حاشیه شورای اسلامی شهر شیراز حاکی از این است که برخی از اعضا معتقدند این شورا دو گروه شده و در قالب دو گروه پنج و شش نفره به دنبال اهداف خود هستند.
اما باید در این حاشیه‌ها مهم‌تر از هر چیزی رای مردم را در نظر گرفت، رای‌هایی که مردم با هدف خدمت و تنها برای عمران و آبادانی شهر آن را با اعتماد تمام به صندوق انداخته‌اند.
امروز نیز از این شورا چیزی جز وحدت نمی‌خواهند و همواره نیز بر این پایبند هستند که شورائیان نباید به حاشیه روند بلکه باید تنها اهداف و مشارکت مردم را در نظر داشته باشند.
ما نیز امیدواریم برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، که تنها کرسی‌نشان هستند و سکوت در جلسه و بی‌نظمی را پیشه می‌کنند به فکر مردم بوده و خدمت صادقانه را در اولویت قرار دهند.
به گزارش فارس، برخی از این اعضا مدتی پیش به خاطر مسائل اقتصادی در بازداشت بودند که تاکنون این امر برای شهروندان شیرازی روشن نشده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول