اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساماندهی پژوهش حوزه علمیه قم خواهران خبر داد:

برگزاری دومین نشست رد شبهات وهابیت در بابل

خبرگزاری فارس: مدیر ساماندهی پژوهش حوزه علمیه قم خواهران گفت: دومین نشست رد شبهات وهابیت در موسسه آموزش عالی سطح سه در بابل برگزار می‌شود.

برگزاری دومین نشست رد شبهات وهابیت در بابل
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسین اسحاقی ظهر امروز در دومین روز نشست علمی تخصصی رد شبهات وهابیت در گرگان اظهار داشت: دومین نشست رد شبهات وهابیت در موسسه آموزش عالی سطح سه در شهرستان بابل استان مازندران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه شورای علمی پژوهشی مجموعه‎ای متشکل از اساتید، کارشناسان و صاحب نظران است، خاطرنشان کرد: این شورا در چند رشته علوم اسلامی، علوم انسانی و امور پژوهشی به منظور ایجاد پشتوانه علمی، فکری و برنامه‎ریزی برای مدیریت استانی حوزه‌های علمیه خواهران و فارغ‎التحصیلان حوزه معارف اسلامی راه‌اندازی شده است.
مدیر ساماندهی پژوهش حوزه علمیه قم خواهران هدف از تصویب این شورا در گلستان را مطلوب‎سازی پژوهشی عنوان کرد و بیان داشت: این ساماندهی علمی پژوهشی در سطوح مختلف مدارس علمیه و مجمع پژوهشگران، فارغ‎التحصیلان تشکیل می‎شود که با داشتن 9 عضو جلسات با مشارکت پنج نفر از اعضای اصلی رسمیت می‎یابد.
اسحاقی همچنین به وظایف هسته‎های آموزشی در این شورا پرداخت و تصریح کرد: نیازسنجی علمی در زمینه علوم اسلامی، افزایش سطح دانش و مهارت‎های اعضای هسته از راه‎های مختلف، انتشار نشریات، کتب علمی و مقالات با همکاری هسته‎های علمی حوزوی و دانشگاهی در سطح استان و کشور به فعالیت می‎پردازد.
مدیر ساماندهی پژوهش حوزه علمیه قم خواهران یادآور شد: مدارس استان گلستان دارای 13 هسته بوده که در هر مدرسه یک هسته تشکیل شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول