اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

توسعه کردستان بدون دانشگاه‌ها امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج با تأکید بر حمایت‌های مادی و معنوی از مراکز آموزش عالی در این شهرستان، گفت: توسعه کردستان بدون منظور کردن دانشگاه‌ها امکان‌پذیر نیست.

توسعه کردستان بدون دانشگاه‌ها امکان‌پذیر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در نشست تخصصی مدیران و مسئولان استان با رئیس و معاونین دانشگاه کردستان، اظهار داشت: تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه‌های مختلف از جمله مبانی توسعه پایدار در هر جامعه‌ای به شمار می‌آید که متأسفانه استان کردستان از این ناحیه با کمبودهای مواجه است.
وی افزود: نبود کارگران ماهر در پروژه‌های عمرانی و بی توجهی به نیازهای استان در حوزه‌های مختلف توسط مراکز آموزش عالی از جمله موانعی است که امید است با تدوین سند آمایش آموزش عالی و توجه متولیان امر رفع شود.
فرماندارسنندج با تأکید بر نقش مهم و مؤثر دانشگاه‌ها در تعالی همه جانبه جوامع، تصریح کرد: توسعه کردستان بدون در نظر گرفتن جایگاه دانشگاه‌ها امکان‌پذیر نبوده و باید نگاه ویژه‌ای به مباحث عمرانی و آموزشی در این مراکز تأثیرگذار اجتماعی شود.
میرزایی‌اصل از آمادگی فرماندارای و دیگر ادارات اجرایی شهرستان سنندج برای گسترش خدمات به مراکز آموزش عالی در این شهرستان خبر داد و افزود: با تقویت دانشگاه‌ها می‌توان بسیاری از مشکلات و موانع فرهنگی و اجتماعی را در جامعه رفع کرد و از توان فکری و عملی نیروهای انسانی کارآمد استفاده‌ای بهینه کرد.
وی افزود: دانشگاه‌ها خدماتی استانی و فرا استانی داشته و اکثر مراکز آموزش عالی در کردستان نیز در شهرستان سنندج واقع شده‌اند و این مهم توجه بیش از پیش مسئولان و مدیران استانی را نیازمند است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول