اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی؛

نفرات برتر رشته مکانیک دانشگاه زنجان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر رشته مکانیک دانشگاه زنجان در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه زنجان تجلیل شدند.

نفرات برتر رشته مکانیک دانشگاه زنجان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تجلیل از نفرات برتر رشته مکانیک دانشگاه زنجان شامگاه چهارشنبه با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه در محل دانشگاه زنجان برگزار شد.
یکی از اساتید دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد بیشتر از آن که آزمونی علمی باشد آزمونی تکنیکی است که باید داوطلبان به نکات مهمی در راستای کسب موفقیت توجه کنند.
بابک رستمی قراگزلو با بیان اینکه بیشتر از اینکه داوطلبان به فکر درس خواند باشند، ضروری است هدف‌های جدی را در نظر بگیرند، یادآور شد: داشتن هدف در موفقیت آزمون کارشناسی ارشد بسیار مهم است.
این مدرس دانشگاه ادامه داد: برای موفقیت در هر امتحانی باید هدف تعیین شود و در این راستا تعیین هدف کمی در موفقیت افراد موثر است.
وی با اشاره به چهار عامل اصلی در کسب موفقیت، خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس، برنامه‌ریزی صحیح و انجام آن، تسلط بر محیط آزمون و روش‌های آن و درس خواند صحیح از برنامه‌های مورد توجه در موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد است.
رستمی با اشاره به اینکه کارشناسی ارشد اصولی دارد که باید به آن توجه شود، یادآور شد: توجه به اصول موجب می‌شود که برنامه‌ریزی مناسبی برای شرکت در این آزمون داشته باشیم.
وی گفت: باید داوطلبان بر اصول آزمون مسلط باشند، چرا که کارشناسی تنها 20 درصد در موفقیت کارشناسی ارشد موثر است.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: ضروری است قبل از آغاز آزمون همه دفترچه را ورق زده و سوالات را یکبار مرور کرد و از قسمت‌های آسان آغاز به پاسخگویی کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول