اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) عنوان کرد:

افزایش ارتباط دانشگاه باقرالعلوم با دانشگاه‌های مختلف

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) بر افزایش هرچه بیشتر ارتباط دانشگاه باقرالعلوم با دانشگاه‌های داخل و خارج کشور تاکید کرد.

افزایش ارتباط دانشگاه باقرالعلوم با دانشگاه‌های مختلف
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی گرجیان در مراسم تودیع و معارفه معاونین پژوهش و فناوری اطلاعات و آموزش دانشگاه باقرالعلوم که با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه باقرالعوم(ع) و موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پژوهش، اهداف و برنامه‌های معاونت پژوهش را مدنظر قرار داد و اظهار کرد: تحقق سند چشم‌انداز کشور و تحقق فلسفه وجودی دانشگاه و مجموعه آموزش دفتر، بهینه‌سازی پژوهش و تعمیق آن از جمله اهداف و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پیشبرد امور پژوهشی دانشگاه است.
معاون پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین مبانی حکومت دینی افزود: دانشگاه باقرالعلوم(ع) با توجه به جنبه حوزوی خود می‌تواند در راستای تحقق منویات رهبری گامی موثر بردارد و­ بنابر این یکی دیگراز اولویت‌های این معاونت حرکت در راستای تبیین مبانی حکومت دینی است.
این استاد حوزه و دانشگاه فلسفه وجودی این دانشگاه را انجام کارهای مغفول و بر زمین مانده خواند و بر ارتباط این دانشگاه با مراکز علمی داخلی و خارجی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز در این مراسم تحقق منویات مقام معظم رهبری را از اهداف اصلی خود برشمرد و عنوان کرد: گام برداشتن در راستای تحقق وظایف محوله از سوی رئیس دانشگاه از دیگر برنامه‌های این معاونت بوده و امیدواریم در این مسیر با ایجاد برنامه‌ریزی منسجم و همکاری اساتید و همکاران خود بتوانیم اقدامات ارزشمندی انجام دهیم.
ستوده معاون سابق آموزشی و فرهنگی دانشگاه نیز در ابتدای این مراسم به ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در طول دوران مدیریت خود در این معاونت پرداخت.
همچنین پس از پایان مراسم تودیع و معارفه هر کدام از اساتید و اعضای هئیت علمی دانشگاه، دیدگاه‌ها و مشکلات موجود را با رئیس دفتر تبلیغات در میان گذاشته و به بررسی راهکار‌های آن پرداختند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول