اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

دستجردی: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قطب پزشکی غرب کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قطب پزشکی غرب کشور خواهد شد.

دستجردی: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قطب پزشکی غرب کشور می‌شود
مرضیه وحیددستجردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از دانشگاه‌های موفق کشورمان است که با وجود اساتید و اعضای هیئت علمی در این دانشگاه از لحاظ رشد محصولات پزشکی و ارائه مقالات دارای شاخص بالایی است.
وی افزود: با توجه به استعدادها و پتانسیل‌های بالای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه و جایگاه این دانشگاه می‌تواند در بین 50 دانشگاه کشور ارتقا یابد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه بیان داشت: به دلیل اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مجاورت سایر دانشگاه‌ِها قرار دارد، سایر دانشگاه‌ها می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی این دانشگاه بهره‌مند شوند و زمینه برای قطب علوم پزشکی غرب کشور را دارد.
دستجردی از احداث و ساخت مرکز سوختگی تمام عیار بیمارستان امام خمینی شهرستان کرمانشاه به عنوان یکی از مصوبات هیئت دولت در استان خبر داد و اعلام کرد: این مرکز با اعتبار حدود 80 میلیارد ریال در حال ساخت است که نیمی از این اعتبار از طریق وزارت بهداشت و درمان و نیمی از محل دفتر مقام معظم رهبری تقبل شده است.
وی بیان داشت: بیمارستان سوختگی امام خمینی شهرستان کرمانشاه که چند سال با مشکل مواجه است و از مصوبات سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه بوده هنوز ساخته نشده، با ساخت آن مشکل بیماران این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
دستجردی در ادامه یادآور شد: مسائل مربوط به خودکشی و خودسوزی که در سه استان لرستان، کرمانشاه و ایلام نسبت به سایر استان‌ها بیشتر مشاهده می‌شود کاری بین‌بخشی است که 52 عامل اجتماعی موثر بر سلامت در آن تاثیرگذار است.
وی با اشاره به مصوبات هیئت دولت در بخش بهداشت و درمان، افزود: ارتقای بهداشت روان جامعه و پرداختن به آن در شورای عالی سلامت با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط از مهم‌‌ترین مصوبات این جلسه بود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: در این جلسه استانداری‌ها موظف شدند که با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ارتقای سلامت روان در استان‌های مختلف کشور کمک کنند.
انتهای پیام/ز20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول