اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه تهران:

ارتباطات اجتماعی درک دانش‌آموزان را ۷۵ درصد افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه تهران گفت: داشتن ارتباطات انسانی و افزایش شادکامی در دانش‌آموزان تا میزان 75 درصد درک آنها را افزایش می‌دهد.

ارتباطات اجتماعی درک دانش‌آموزان را  ۷۵ درصد افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا شریفی ظهر امروز در چهارمین نشست تخصصی باشگاه تربیت در مشهد اظهار داشت: رسانه‌ها تاثیرات بیشتری را در ذهن دانش‌آموزان دارند و اگر رسانه‌ها در کنار برنامه‌ها و معرفی چهره‌های برتر ورزشی و هنری به عناوین دیگری همچون مباحث دینی، علمی و اخلاقی اشاره کنند، تاثیر بیشتری بر روی جوانان می‌گذارند.
وی افزود: معلم در نگاه به شاگرد دارای مرجعیت و سندیت است و این دو سبب افزایش اعتقاد دانش‌آموزان می‌شود.
وی در ارتباط با اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان گفت: این وظیفه ماست که به اطلاعات دانش‌آموزان بیفزاییم و به آنها بیاموزیم نیکی کردن به دیگران یعنی نیکی به خود و اینکه عمل از عامل و خوبی از انسان جدا نمی‌شود.
شریفی بیان داشت: دانش‌آموزان مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان می‌کنند بنابراین باید اقدامی انجام شود که سبب تقویت اعتماد به نفس دانش‌آموزان شود تا مشکلات تبدیل به مشکلات بزرگ‌تری نشود.
وی افزود: معمولاً در واژه‌های تربیت عقلانی، عاطفی، بدنی و دینی و حوزه‌های دیگر که وجود دارد، تربیت یک منشور است که از هر وجه به آن بنگریم می‌توانیم یک وصفی را در آن ببینیم.
وی اظهار داشت: روند پیچیدگی زندگی اجتماعی روز به روز دگرگونی پیدا می‌کند که جوانان باید این پیچیدگی‌ها را درک کنند و به آنها پاسخ دهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول