اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جهادکشاورزی کرمان صورت گرفت؛

بهره‌برداری از 4 طرح‌ کشاورزی در سیرجان

خبرگزاری فارس: 4 طرح کشاورزی در سیرجان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 4 طرح‌ کشاورزی در سیرجان
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پیش از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از 42 کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی در شهرستان سیرجان بهره‌برداری شد.
احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: این طرح که آبیاری یک‌هزار و 400 هکتار باغ پسته در مزارع را انجام می‌دهد با هزینه 8 میلیارد و 400 میلیون ریال از اعتبارات جهاد کشاورزی به انجام رسیده است.
وی همچنین در مراسم افتتاح 19 استخر ذخیره آب کشاورزی در سیرجان بیان کرد: این استخرها با حجم 5 هزار و 800 متر‌مکعب آب و هزینه 2 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
مسعودی افزود: در اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار و آبرسانی به یک‌هزار و 100 هکتار باغ در روستاهای شهرستان سیرجان در منطقه چهارگنبد و حومه‌، سعادت‌آباد و خیرآباد با جمعیت بیش از 300 نفر بهره‌برداری به انجام رسیده است.
مسعودی از اجرای 5 هزار و 370 هکتار سیستم آبیاری تحت فشار طی سال جاری در باغ‌های پسته این شهرستان خبر داد و گفت‌: تا‌کنون 5 هزار هکتار این سیستم در شهرستان سیرجان انجام شده و ضرورت دارد که کشاورزان از طرح آبیاری نوین با توجه به کمبود آب کشاورزی استقبال کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول