اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد:

کمک ویژه وزارت جهاد کشاورزی به خسارت دیدگان آفت در دزفول

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس از اختصاص یک میلیارد تومان برای کشاورزانی که در شهرستان دزفول بر اثر آفت خسارت دیده‌اند خبر داد.

کمک ویژه وزارت جهاد کشاورزی به خسارت دیدگان آفت در دزفول
سیداحمد آوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شهرستان دزفول قرار شد تا این مبلغ به خسارت دیدگان در باغداری این شهرستان بر اثر آفت پرداخت شود.
وی با اشاره به شرایط سال گذشته در باغات مرکبات این شهرستان خاطر نشان کرد: باغات مرکبات در سال گذشته در این شهرستان دچار آفت سفید بالک شده بود و این آفت خسارت زیادی را به کشاورزان وارد کرد و آن‌ها متحمل زیان مالی زیادی شدند.
آوایی با اشاره به اینکه پیگیری‌های زیادی برای کمک به صندوق حمایت از کشاورزی در شهرستان دزفول شده است، تاکید کرد: برای این امر نیز کمک 20 میلیارد ریالی وزارت جهاد کشاورزی به صندوق حمایت از کشاورزی دزفول از دیگر تسهیلات تخصیص یافته برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان است.
آوایی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی در این شهرستان افزود:حداقل ۲۰ دستگاه موتور سیکلت به مراکز خدمات جهاد کشاورزی برای گشت روزانه در جهت جلوگیری از تخریب و تبدیل اراضی کشاورزی ونیز محلی برای استقرار پرسنل و توسعه فعالیت‌های کشاورزی از محل املاک جهاد کشاورزی دزفول نیز به این بخش تخصیص یافت.
وی کشاورزی را بهترین روش برای ایجاد اشتغال دانست و گفت: بهترین روش برای ایجاد اشتغال در سطح جامعه ایجاد فضای سلام برای سود در بخش کشاورزی است و به این دلیل باید از این بخش در کشور حمایت جدی شود.
وی با اشاره به اهمیت کشاورزی خاطر نشان کرد: کشاورزی به دلیل اینکه می‌توان در تولید غذای ملت خودکفا باشیم اهمیت بسیار زیادی دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول