اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رسیدن به اشتغال کامل از مسیر تعاون امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بستر رسیدن به اشتغال کامل و رسیدن به فرصت‌های برابر به نحوی که رسیدن به فرصت‌ها را عادلانه میسر کند از طریق تعاون میسر خواهد بود.

رسیدن به اشتغال کامل از مسیر تعاون امکان‌پذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشکیل وزارت جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ادغام وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی با تعاون به‌عنوان یک اقدام مثبت و کارشناسی شده کشور تلقی می‌شود و در این سه حوزه می‌توان با همگرایی کارهای موثری در خدمت به مردم انجام داد.
وی بیان کرد: در زمینه استفاده از توان مدیران در وزارتخانه جدید نیز از مدیران توانای استان در وزارتخانه جدید استفاده شد.
معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به عدالت عمومی و رفاه اجتماعی را در وزارتخانه جدید مورد تاکید قرارداد و یادآور شد: با توجه به نامگذاری دهه چهارم به نام دهه عدالت در این راستا برنامه‌ریزی می‌شود و تلاش می‌کنیم تا در این حوزه برنامه‌ریزی کلان داشته باشیم.
وی تاکید کرد: بستر رسیدن به اشتغال کامل و رسیدن به فرصت‌های برابر به نحوی که رسیدن به فرصت‌ها را عادلانه میسر کند از طریق تعاون میسر خواهد بود.
وی گفت: در تشکیلات استانی 9 حوزه زیر مجموعه وزارتخانه جدید فعالیت می‌کنند و باید ساز و کار جدیدی در مدیریت این مجموعه مورد توجه باشد که در همین راستا چارت مدیریتی در حال تدوین است.
معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با توجه به این گستردگی فعالیت‌ها باید شاهد تحول در عرصه مدیریت و هماهنگی باشیم.
همچنین در این مراسم از تلاش‌های مهدی اعلایی و احمد لطفی‌نژاد به‌عنوان مدیران کل تعاون و کار و امور اجتماعی تجلیل شد و یونس فاتح به‌عنوان مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول