اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

نماز امروز نماز حرم حضرت علی را برایم زنده کرد

خبرگزاری فارس: نخبگان بعد از دیدار و ادای نماز با رهبر از احساسات خود گفتند.

نماز امروز نماز حرم حضرت علی را برایم زنده کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، زهرا سهرابی، حافظ کل قرآن کریم موقع خروج از حسینیه ثارالله، می‌گوید: یک بار به نجف اشرف مشرف شدم و در حرم حضرت علی نماز خواندم نماز امروز همان نماز حرم حضرت علی را دوباره برای من زنده کرد.
وی با ابراز خوشحالی از اینکه استان با قدوم مبارک رهبر مزین شده است، می‌افزاید: کرمانشاهی‌ها بعد از 23 سال چشم انتظاری به آرزوی دیرینه خود رسیدند و الحق که در استقبال سنگ تمام گذاشتند.
سهرابی می‌گوید: دوست ندارد با رهبر خداحافظی کند و همیشه منتظر دیدار دوباره ایشان می‌ماند.
عباس رضایی، دکترای الکترونیک می‌گوید: انتظار دعوت به این برنامه را نداشته و از اینکه با رهبر نماز خوانده حس بسیار خوبی دارد حسی که تاکنون تجربه نکرده است.
مهین حسینی، معلم نمونه و پژوهشگر برتر استان می‌گوید: نمی‌توانم احساسم را از دیدن رهبر توصیف کنم و نمازی را که امروز با ایشان خواندم یک  نماز روحانی بود که تاکنون تجربه نکرده بودم.
او می‌گوید دوست ندارد از خداحافظی با رهبر حرفی بزند و همیشه منظر دیدار دوباره ایشان می‌ماند.
نجمه جعفری از پژوهشگران علوم قرآنی می‌گوید: حس بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای دارم از اینکه رهبر بعد از 23 سال به دیار کرمانشاه آمده‌اند.
به گفته وی این دیدار برای نسل جوان از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که آنان کمتر ایشان را از نزدیک ملاقات کرده‌اند.
جعفری با بیان اینکه کرمانشاهی‌ها در استقبال از رهبری سنگ تمام گذاشتند، افزود: ولایت‌مداری مردم اتحاد شیعه و سنی را به دنیا ثابت کرد.
وی می‌گوید: نمازی را که امروز با آقا خواندم قابل توصیف نیست و هیچ کدام از افرادی هم که امروز پشت سر ایشان نماز خواندند، نمی‌توانند احساسات خود را بروز دند.
از جعفری درباره خداحافظی از رهبر حرف زدم حلقه‌های اشک در چشمانش جمع شد و گفت: از خداحافظی چیزی نپرسید که دوست ندارم و واقعا برایم مشکل است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول