اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

برپایی نماز در اداره‌های رودبار تقویت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: اقامه نماز در برخی از اداره‌های رودبار کمرنگ است و باید برپایی نماز در آنها تقویت شود.

برپایی نماز در اداره‌های رودبار تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام مسعود داودی ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی این شهرستان با اشاره به نامه 54 نهج‌البلاغه، اظهار داشت: یکی از دلایل خوب بودن مسئولان و خدمتگزاران، حسن شهرت داشتن در بین نیکان و صالحان جامعه است.
وی تازگی کلام و گفتار امیرالمومنین (ع) را یکی از ویژگی‌های ماندگاری این سخنان ارزشمند دانست و گفت: گذر زمان بسیاری از سخنان و صحبت‌ها را به فراموشی سپرده است اما زمان با گذر خود نتوانسته است سخنان گهر بار امیر مومنان (ع) را به دلیل متصل بودن او به خداوند باری تعالی کهنه کند.
داودی بهره‌گیری از سخنان گهربار امیرالمومنین (ع) را مورد تاکید قرار داد و گفت: پندهای آن حضرت سرمشقی است که مدیران را برای خدمت بهتر به مردم هدایت می‌کند.
وی برگزاری منسجم‌تر نمازهای جماعت در اداره‌ها و شهرها را خواستار شد و بیان داشت: نماز از اساس انجام فریضه‌های دینی است بنابراین برپایی نماز باید در بسیاری از اداره‌ها تقویت شود.
امام جمعه رودبار با بیان اینکه اداره‌ها باید در برپایی نماز پیشرو باشند، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده برخی از اداره‌ها نسبت به برپایی نماز بی‌توجه بوده و در ساعت اداری جلسه برگزار می‌کنند.
وی اقامه نماز جماعت در مدارس را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: انس دانش‌آموزان با نماز و آموزه‌های دینی در دوران تحصیل پیوند می‌خورد، بنابراین بهترین زمان آموزش نماز به نوجوانان زمان تحصیل آنان در مدارس است.
داودی برپایی نماز جماعت در مساجد را یکی دیگر از برنامه‌های ترویج اقامه نماز ذکر کرد و اظهار داشت: برپایی نماز جماعت موجب می‌شود تا جوان، خانواده و جامعه از بسیاری گناهان مصون بمانند.
وی بر ضرورت حضور مسئولان شهرستان رودبار در نماز جمعه تاکید کرد و یادآور شد: در مدتی که در رودبار بوده‌ام حتی برای یک بار هم چهره برخی از مسئولان را در نماز جمعه ندیده‌ام.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول