اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

توجه به نیازهای مردم مناطق محروم استان در اولویت است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: رفع نیازهای مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی و درمانی و... مورد بررسی و توجه قرار دارد.

توجه به نیازهای مردم مناطق محروم استان در اولویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور ظهر امروز در مراسم بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم در سخنانی با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن نیازهای اساسی مردم از جمله بهداشت و درمان در مناطق محروم و کم برخوردار استان اظهار کرد: بیمارستان 64 تختخوابی نیروگاه که جز یکی از مناطق پرجمعیت استان است بر اساس سفارشات رهبری به 128 تختخواب با امکانات کامل و پیشرفته ارتقای کیفیت داده شده که امید است تا اواخر سال آینده به پایان برسد.
وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های انجام شده برای مناطق محروم و کم برخوردار استان احداث خانه بهداشت و کتابخانه در شهرک فاطمیه بوده است که تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار قم خاطرنشان کرد: بازگشایی معابر و خیابان‌سازی، ایجاد چند سالن ورزشی و پارک‌های تفریحی در دستور کار قرار گرفته است.
‌موسی‌پور عنوان کرد: کل اعتبارات در نظر گرفته شده برای مناطق محروم 40 میلیارد تومان است که از اعتبارات استانی نیز در پیشبرد این اهداف استفاده می‌شود.
با حضور استاندار قم رئیس و جمعی از معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید از روند ساخت بیمارستان نیروگاه، افتتاح مرکز اقامت ترک اعتیاد اجباری و کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان تخصصی واقع در منطقه پردیسان که از پروژه‌های عمرانی این دانشگاه است، انجام شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول