اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

بهترین میراث پدر و مادر تربیت اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: بهترین میراث پدر و مادر برای فرزندان، تربیت صحیح واسلامی است زیرا ادب و تربیت خوب نیاز جامعه است و هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد.

بهترین میراث پدر و مادر تربیت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور صبح امروز در جمع اولیای دانش آموزان مدرسه دخترانه نرجس بردخون اظهار داشت: ما در اسلام الگوهای برجسته‌ای  نظیر پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار داریم که با وجود رسانه‌های اطلاعاتی، دسترسی به آن آسانتر است و با انتخاب روش تربیتی صحیح زندگی روشنی را در پیش بگیریم.
 وی افزود: بهترین میراث پدر و مادر برای فرزندان، تربیت صحیح و اسلامی است زیرا ادب و تربیت خوب نیاز جامعه است و هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد و اگر فرزندانی صالح بر اساس الگوهای اسلامی و دینی تربیت کنیم به بخشی از وظیفه و رسالت خود عمل کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: هر کاری زمان خاصی دارد و اگر آن زمان را از دست دادیم ممکن است هیچگاه نتوانیم آن را عملی کنیم و بهره‌ای از آن نمی‌بریم.
مصلحی‌پورخاطرنشان کرد: انجام واجبات دینی، نظم و انضباط، اهمیت به حجاب گوشه کوچکی از موضوعات مهمی است که بچه‌ها باید به آن مقید و پایبند باشند و نباید در هیچ زمانی از آنان غفلت کنیم و از امکانات موجود برای تربیت صحیح استفاده ببریم.
وی بیان کرد: باید فرزندانی تربیت کنیم که خدای خود را اطاعت و عبادت کنند که اگر اینگونه شد خود نیز به آرامش بیشتری می‌رسیم.
رئیس آموزش و پرورش بردخون از اولیا خواست ارتباط خود را با مدرسه قطع نکنند و حضوری مداوم داشته باشند و از وضعیت بچه‌ها باخبر شوند و ضمن حضور در کلاس‌های آموزش خانواده، با اشتراک مجلات پیوند از جدیدترین اطلاعات پیرامون شیوه‌های تربیتی مطلع شوند.
در ادامه با انتخابات اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان مدرسه انتخاب شدند و از اعضای سال گذشته تجلیل شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول