اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آشتیانی:

وحدت مهم‌ترین دستاورد سفر رهبری به قم بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس‌ گفت: سفر مقام معظم رهبری به قم، وحدت بین مردم را افزایش داد و روحیه امید را در دل آنها بارور کرد.

وحدت مهم‌ترین دستاورد سفر رهبری به قم بود
حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به جریان سفر رهبری به استان قم اشاره‌ و اظهار کرد: قبل از سفر مقام معظم رهبری به قم، آمد و رفت جریان فتنه به قم زیاد بود.
وی افزود: اینها ‌می‌دانستند اگر بتوانند در حوزه که ریشه و اساس انقلاب است اثر بگذارند خیلی کار کرده‌اند بنابراین در جریان سفر رهبری به قم هم بمباران تبلیغاتی زیادی کرده بودند که کسی به استقبال نمی‌رود، اما دیدیم که عکس این مسئله اتفاق افتاد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به دستاوردهای این سفر اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای سفر رهبری این بود که همه خناسی‌ها و وسوسه‌هایی که انجام شده بود از بین رفت.
وی ادامه داد: دومین نکته این بود که با آمدن رهبری به قم همه آن شبهات از بین رفت و آلودگی‌ها از اذهان پاک شده و همه تیرگی‌ها شسته و محو شد.
آشتیانی وحدت را سومین رهاورد سفر رهبری دانست و عنوان کرد: وقتی جامعه‌ای وحدت را دنبال کنند به آن جامعه نمی‌توان آسیبی رساند و این سفر آن وحدت کلمه را بین مردم ایجاد کرد.
وی ایجاد امید در دل‌ها را رهاورد دیگر این سفر عنوان کرد و ادامه داد: اگر ملتی از راه و مسیر خود مایوس شوند آسان‌تر مورد چپاول قرار می‌گیرند بنابراین دشمن روی شکستن وحدت و مایوس کردن مردم با جدیت کار می‌کرد که نمونه آن در جریان فتنه مشهود بود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: 10 روزی که رهبر در قم اقامت داشتند مردم آنگونه شیفته این سفر و دنبال این بودند که ببینند رهبری چه می‌گویند و آن شور وصف‌ناپذیر است و به نوعی تداعی‌کننده حال و هوای آغاز انقلاب و ورود امام به ایران است.
وی با بیان اینکه رهبری نسبت به وضعیت مردم قم بی‌توجه نبودند گفت: ایشان نسبت به عمران قم، تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به بخش‌های محروم قم و اختصاص بودجه به این بخش‌ها تاکید داشتند.
آشتیانی اتمام بخشی از پروژه آبرسانی به قم و برخورداری مردم از نعمت آب شیرین را برکت سفر رهبری به قم برشمرد و افزود: استان قم به لحاظ حضور سالانه 20 میلیون زائر و گردشگر در آن همواره نیازمند توجه است.
وی با اشاره به طرح‌های عمرانی استان به ویژه در اطراف حرم گفت: صحن جوادالائمه و یا صحن فاطمی می‌تواند تا حدودی رفاه و آسایش زائرین را فراهم کند یا مسیر حرم تا مسجد امام و احداث ساختمان و پارکینگ در آن، دسترسی زائرین را به حرم آسان‌تر و دغدغه آنها را در خصوص اسکان یا پارک ماشین کمتر خواهد کرد.
نماینده مردم قم در مجلس به اقدامات حوزه علمیه در راستای تحقق منویات رهبری در جریان سفر سال گذشته خود اشاره کرد و گفت: این سخنان و دستورات دسته‌بندی و در زمینه اجرای آنها کارهایی انجام شده و قرار است در ایام سالگرد نشست‌های خوبی برگزار شده، این اقدامات جمع بندی شده و به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول