اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد ریالی محقق می‌شود؛

ساخت و نصب پلاک‌های 10 رقمی منازل خرمشهری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست خرمشهر گفت: در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد ریالی ساخت و نصب پلاک‌های 10 رقمی منازل و اماکن این شهرستان محقق می‌شود.

ساخت و نصب پلاک‌های 10 رقمی منازل خرمشهری
خضیر گلبانی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری 448 هزار مرسوله برای سایر مقاصد کشور ارسال و 500 هزار مرسوله وارد شده به خرمشهر توسط نامه‌رسانان پست توزیع شده است.
وی شمار مرسوله‌های سال گذشته این شهرستان را 486 هزار مرسوله عنوان کرد و افزود: مرسوله‌های سال جاری در مقایسه با کل مرسوله‌های سال گذشته 92 درصد از لحاظ ترافیکی محقق شده است.
رئیس اداره پست خرمشهر افزود: روزانه به طور متوسط 3 هزار مرسوله وارد خرمشهر می‌شود.
وی ایجاد رفاه و آسایش برای عموم مردم را از اهداف مهم سازمان پست عنوان کرد و افزود: همچنین ارائه خدمات متنوع قابل انعطاف توسط نرم افزارهای جدید شبکه با کمترین هزینه و با حداکثر سرعت، دقت و امنیت بالا از اهداف دیگر سازمان پست است.
گلبانی‌زاده افزود: همچنین علاوه بر برگزاری دوره آموزش اخلاق حرفه‌ای با توجه به حرفه و کار تخصصی نیروها، در راستای تکریم ارباب رجوع فرم‌های نظرسنجی در اختیار مردم قرار داده شده و بر اساس نظرسنجی و میزان رضایت نسبی مردم جمع‌بندی و رصد می‌شود.
وی در ادامه در خصوص نامگذاری معابر سطح شهرستان چنین توضیح داد: تاکنون جلسات متعددی با شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص نام‌گذاری معابر در مناطق نوساز شهر برگزار شده اما نتیجه‌ای نداشته است.
رئیس اداره پست خرمشهر خاطرنشان کرد: مقرر بوده که اطلاعات کد 10 رقمی روی پلاک منازل نصب و این کدها حذف شوند ولی شهرداری که طبق قانون تأمین کننده اعتبار و مجری این طرح بود متاسفانه این کار را عملی نکرده است.
به گفته وی اجرای طرح نام‌گذاری و ساخت و نصب تابلوها در سطح شهر ضروری است.
گلبانی‌زاده با اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: با اجرای این طرح دستگاه‌های خدمات‌رسان علاوه بر جلوگیری از حوادث ناگوار می‌توانند به راحتی محل و نشانی مورد نظر را به موقع پیدا کنند.
وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت و نصب پلاک‌های 10 رقمی را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود شهرداری به سرعت این اقدام را انجام دهد تا مردم از حقوق شهروندی برخوردار شوند.
رئیس اداره پست خرمشهر در پایان افزود: همه تلاش اداره پست شهرستان در راستای رفاه و آسایش شهروندان و ارائه خدمات مناسب‌تر به آنهاست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول