اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان خبر داد:

تعویض پلاک بیش از یک میلیون خودرو در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: یک میلیون و 67هزار پلاک خودرو قدیمی در استان تعویض شده است که از سال 84 تا کنون 109هزار دستگاه از رده خارج و سالی 18هزار خودرو تعویض پلاک شدند.

تعویض پلاک بیش از یک میلیون خودرو در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ حسین غلامی شامگاه شنبه در همایش تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه‌های ترافیکی با اشاره به برخی اقدامات مهم پلیس راهور شهرستان اصفهان در کاهش ترافیک، اظهار داشت: برای کاهش حجم ترافیک در سطح شهر نیروی سیار گذاشته و نیز کنترل دوربین‌های ثابت و سیار، کنترل دوربین‌های نظارتی مرکز کنترل در شهرستان اصفهان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه دستگاه هوشمند برای صدور قبوض جریمه استفاده می‌شود، افزود: هر سال یک هزار و 330  صدور گواهینامه در استان اصفهان عملی شده است که شامل دوچرخه، موتورسیکلت و خودرو همگانی دو ساله و چند ساله است.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه آئین نامه راهنمایی و رانندگی در سال 84 اصلاح شد، تصریح کرد: گواهینامه‌ها اکنون به صورت ب. یک، ب.دو، ب.سه آموزشی صادر می‌شود.
وی همچنین به صدور گواهینامه هوشمند رانندگی اشاره کرد و افزود: در این نوع گواهینامه تمامی اطلاعات راننده به صورت کامل درج می‌شود.
غلامی ادامه داد: یک میلیون و 365هزار جلد گواهینامه از سال 84 تا کنون صادر شده است که این رقم به صورت سالانه معادل 237هزار جلد گواهینامه صادرشده است.
 وی به وجود 378 مربی در آموزشگاه‌های رانندگی اشاره و اضافه کرد: در گذشته گواهینامه‌ها در خود شهر اصفهان صادر می‌شد، اما اکنون در شهرستان‌ها گواهینامه از طریق همین مراکز آموزشی صادر می‌شود.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان بیان داشت: تمام شهرستان‌ها مجهز به مراکز شماره‌گذاری هستند و تعویض پلاک را نیز انجام می‌دهند.
وی به تعویض پلاک خودروها اشاره کرد و گفت: یک میلیون و 67 هزار پلاک خودرو  تعویض شده است که از سال 84 تاکنون 109هزار دستگاه از رده خارج و سالی 18هزار خودرو تعویض پلاک شدند.
غلامی به دفتر پلیس +10 اشاره کرد و افزود: این مراکز در تمام شهرها فعال است.
وی با اشاره به اینکه از سال 84 تاکنون رانندگان سطح شهر افزایش، خودرو، جمعیت زیادی داشته است، ادامه داد: روند تصادف درون شهری و برون شهری 10درصدکاهش داشته که رقم بسیار خوبی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول