اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مطالعه کتاب تکریم ارباب رجوع؛

مسئولان عنبرآباد در آزمون طرح تکریم شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: مدیران شهرستان عنبرآباد پس از مطالعه کتاب تکریم ارباب رجوع باید در آزمونی که در همین زمینه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مسئولان عنبرآباد در آزمون طرح تکریم شرکت می‌کنند
ولی‌محمد مشایخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: هماهنگی تمام ادارات و نهادهای عنبرآباد با یکدیگر در ارتباط با هرچه بهتر برگزار شدن این طرح یک ضرورت است.
وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات افزود: تکریم ارباب رجوع به‌ عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی بر عهده تمام مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.
مشایخی تصریح کرد: قصد داریم با توجه به گردآوری کتاب تکریم ارباب رجوع توسط یکی از مدیران جنوب استان کرمان که حاوی نکات با ارزشی است و بر اساس آیات و روایات قرآنی تهیه شده، در اختیار تمام مدیران قرار داده و دستورهای آن را در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به کار ببریم.
فرماندار عنبرآباد بیان کرد: این کار با هدف نهادینه کردن طرح تکریم ارباب رجوع  انجام می‌شود.
مشایخی خاطرنشان کرد: مدیران پس از مطالعه کتاب تکریم ارباب باید در آزمونی که در همین ارتباط برگزار می‌شود، شرکت کنند.
وی با اشاره به داشتن نظم و انضباط کاری گفت: مدیری موفق است که نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهد و پاسخگوی مردم باشد و همچنین خدمت رسانی را برای خود یک نعمت بداند.
مشایخی عنوان کرد: مطالعه بخشنامه‌های اداری و دستورالعمل‌ها برای مدیران یک ضرورت است، زیرا تمام وظایف و مفاد مندرج در آنها در حیطه کاری مدیران است.
فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه جمع‌آوری دقیق آمار و اطلاعات زیربنای تمام پیشرفت‌های کشور است، اظهار داشت: باید طرح سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور با دقت بالا در عنبرآباد برگزار شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول