اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور ابهر تاکید کرد:

لزوم حمایت از دانشجویان محجبه در سطح دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور ابهر گفت: باید از خانم‌های محجبه در دانشگاه‌ها حمایت شده و به این وسیله اعلام کنیم که حجاب و عفاف برای ما مهم است.

لزوم حمایت از دانشجویان محجبه در سطح دانشگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی‌اکبر بهاری‌فر شامگاه سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر در راستای ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف در این دانشگاه اظهار داشت: متاسفانه افراد محجبه آن‌گونه که باید مورد حمایت قرار نمی‌گیرند.
وی افزود: برای حل این ایراد و اینکه اعلام کنیم حجاب برای ما مهم است، از خانم‌های محجبه درخواست کردیم که حضور فیزیکی خود را در دانشگاه‌ افزایش دهند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر تصریح کرد: همچنین بسته‌های فرهنگی کوچکی در این راستا تهیه شده است که با حضور افراد محجبه در دانشگاه پخش می‌شود.
وی به برگزاری مراسم دهه کرامت در دانشگاه پیام‌نور ابهر اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه انتخاب حجاب برتر در دانشگاه و بین دانشجویان و کارکنان برگزار شد و یک نفر از خانم‌های دانشجو، کارکنان و هیئت علمی دانشگاه انتخاب و تقدیر شدند.
بهاری‌فر با بیان اینکه برای دانشجویان جدید این دانشگاه نیز برنامه‌های مفیدی برگزار شد، افزود: برای دانشجویان جدید دانشگاه بسته‌های فرهنگی مناسب تهیه شد.
وی بیان کرد: برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف سعی کردیم که از خانم‌های محجبه‌ای که در دانشگاه حضور دارند در پست‌های کلیدی‌تر استفاده کنیم که در این راستا برخی جابه‌جایی‌ها را انجام دادیم.
رئیس دانشگاه پیام‌نور صائین‌قلعه نیز در این جلسه با بیان اینکه کانون عفاف و حجاب با آغاز سال تحصیلی جدید در این دانشگاه تشکیل شد، گفت: با تشکیل این کانون تعداد 100 دانشجو در آن عضو شدند.
محمدی به برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور صائین‌قلعه در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: قرار دادن فرمایش‌های مقام معظم رهبری و مقاله‌ها و پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه حجاب و عفاف در سایت دانشگاه و همچنین تهیه بنر و نصب آن در محوطه دانشگاه از این برنامه‌ها محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: ارسال پیام تبریک هفته کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و برگزاری جشن به همین مناسبت از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این دانشگاه است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول