اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید منطقه 2 اهواز تاکید کرد:

حضور دانشجویان ایثارگر در تشکل‌ها و انجمن‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز بر ضرورت حضور فعال و پویای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها در فعالیت‌های خودجوش دانشجویی و نیز انجمن‌ها و تشکل‌ها تاکید کرد.

حضور دانشجویان ایثارگر در تشکل‌ها و انجمن‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جاسم صفات ظهر امروز در نشست مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز و بنیاد شهید با دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه، اظهار داشت: برخورداری از سهمیه در آزمون ورودی دانشگاه حق شما فرزندان شاهد و ایثارگر بوده و تکلیف قانونی برای دولت است که به آن عمل می‌کند.
وی خطاب به دانشجویان حاضر در این نشست، تاکید کرد: اگر پدران شما دیروز با نثار جان خود و از دست دادن عضوی از بدن ایثار کردند امروز بر شما تکلیف است که در سنگر علم به صورت دیگری این ایثارگری را به نمایش بگذارید.
صفات افزود: از دانشجویان شاهد و ایثارگر انتظار می‌رود در همه زمینه‌ها به ویژه سنگر علم و دانش آنچه در خور شان جامعه ایثارگری است به‌جا آورند و ضمن پاسداشت اخلاق نیک و حسنه‌ای که شهدا و ایثارگران داشتند، آن را به دیگر دانشجویان تسری دهند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز گفت: امسال 124نفر دانشجوی جدید شامل 60 آقا و 64 خانم وارد دانشگاه شهید چمران اهواز شده‌اند که از آنها می‌خواهیم ارتباط تنگاتنگی با اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه و بنیاد شهید داشته باشند.
وی تاکید کرد: مسئولیت فرزندان شاهد و ایثارگر نسبت به دیگر دانشجویان و آحاد جامعه سنگین‌تر است و باید راه و مسیر پدران خود را با فعالیت، تلاش در تذهیب و تعلیم و کوشش در زنده نگهداشتن روحیه ایثار و فداکاری و فرهنگ دینی و اسلامی ادامه دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول