اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود:

گلستان میزبان نشست تخصصی رد شبهات وهابیت

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نخستین نشست تخصصی رد شبهات وهابیت، کار ارزشمندی است که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده شود.

گلستان میزبان نشست تخصصی رد شبهات وهابیت
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی غفاری در نشست کشوری علمی تخصصی رد شبهات وهابیت در حوزه علمیه الزهرا (س) شهرستان گرگان اظهار داشت: حوزه‌های علمیه برای انجام رسالت خویش باید مسلح به سلاح علم باشند.
وی خاطرنشان کرد: لازمه ترویج، اجرا و دفاع از دین، داشتن علم است و باید توجه داشت که تفقد نیز در سایه پژوهش سامان می‌گیرد.
مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران ‌تصریح کرد:  مدیران امور پژوهشی باید دارای تفکر و ایده‌های نوین باشند چرا که حوزه شیعه باید نسبت به مسائل گذشته و مسائل فعلی پاسخگو باشد و اکنون خرسند هستیم این نعمت بزرگ امروز شامل حال حوزه‌های علمیه خواهران شده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی غفاری گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی اساتید حوزه علمیه قم ساماندهی امور پژوهشی در حوزه‌های علمیه است.
وی اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح کشور جلسه تخصصی نقد و بررسی رد شبهات وهابیت در استان گلستان شکل گرفت که امیدواریم فتح بابی برای فرجام دشمنانی که کمر همت برای براندازی فرهنگ شیعه دارند، باشد.
مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران از خواهران طلبه حوزوی به عنوان افسران خط مقدم این جبهه یاد کرد و بیان داشت: رهروان با انگیزه در این مسیر باید بکوشند تا معضلات پیش رو را برطرف کنند.
وی به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و یادآور شد: بررسی نقد شبهات وهابیون، معرفی هسته‌های مصوب پژوهشی استان گلستان و رسمیت بخشیدن به شورای علمی پژوهشی استان از اهداف برگزاری این نشست است که به عنوان ششمین شورا در کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.
حجت‌الاسلام غفاری اظهار داشت: تاریخ اندیشه اسلامی همراه با فراز و فرودها، آکنده از دگرگونی‌ها، گوناگونی برداشت‌ها و دیدگاه‌ها است بنابراین رسالت روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه در راستای آگاه‌سازی و رد شبهات این فرقه ظاله بسی سنگین‌تر از گذشته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول