اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

تلاش وهابیت زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: وهابیت برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کند.

تلاش وهابیت زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضائی صبح امروز در نشست هماهنگی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) برای شیعیان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تمامی مسئولان تلاش کنند با برنامه‌ریزی نسبت به برگزاری هر چه بهتر مراسم ایام صادقیه در بخش آبپخش تلاش کنند.
وی افزود: رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله دشتی نجفی سوگی بزرگ بر جامعه دارالمومنین استان بوشهر است و فقدان آن عالم جلیل‌القدر خسارتی جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی است.
امام جمعه آبپخش با اشاره به حدیث ثقلین خاطرنشان کرد: پیامبر اعظم (ص)، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت را بعنوان چراغ‌ راهنما و هدایت‌گری برای امت اسلامی قرار دادند که اگر مسلمانان به آن تمسک بجویند هیچگاه گمراه نمی‌شوند و سعادت و سربلندی ایشان را به دنبال دارد.
رضائی ادامه داد: رسول اکرم (ص) اعلام کرده‌اند که اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن کریم هیچگاه از یکدیگر جدا نمی‌شوند و در تمام مراحل زندگی باید به این دو گوهر گرانقدر تمسک جوییم.
این مسئول بیان داشت: بعد از رحلت پیامبر (ص) شاهد آن بودیم که برخی افراد ائمه اطهار (ع) را منزوی کردند و جامعه اسلامی را دچار انحرافاتی عظیم کردند.
رضائی تصریح کرد:‌ همه ما با مطالعه و بررسی تاریخ زندگی ائمه می‌توانیم به ظلم‌ها و بی‌حرمتی‌هایی که در زمان خلفای ثلاثه به خاندان و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شد آگاهی یابیم و در واقع بنی‌امیه و بنی‌عباس ظلم‌های بزرگی در حق ائمه اطهار (ع) روا داشتند.
وی ابراز داشت:‌ با پیروی از سیره امامان بزرگوار می‌توانیم بهترین شیوه و طریقه زندگی را بشناسیم و در مسیر آن گام برداریم.
رضائی اذعان داشت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان در راستای گسترش نشر معارف دین و قرآن و ترویج سیره اهل بیت(ع) و خاندان پیامبر اکرم (ص) گام برداریم و به حبل‌الله چنگ زنیم.
این مسئول متذکر شد: دشمنان دین مبین اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا سیره اهل بیت (ع) در جامعه از بین برود و ما باید نسبت به گسترش سیره نبوی تلاش کنیم.
وی افزود: فرقه ضاله وهابیت با تمام توان سعی در زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی دارند و با شعارهای فریبنده سعی در ایجاد انحراف در جامعه اسلامی دارند و اگر خدایی نکرده ایشان در کارهایشان موفق شوند، شروع گمراهی جامعه اسلامی است و باید با تمام توان با ایشان به مقابله بپردازیم.
رضائی ابراز داشت: باید در ایام مراسمات مذهبی و امامان بزرگوار (ع) برای آشنایی مردم با سیره زندگی ایشان تلاش کنیم تا شاهد سعادت جامعه اسلامی‌مان باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول