اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال؛

138 پروانه تاکسی در شهرکرد صادر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری شهرکرد از صدور 138 مجوز پروانه تاکسی در نیمه نخست امسال در این شهر خبر داد.

138 پروانه تاکسی در شهرکرد صادر شد
بهمن صفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: سرویس‌دهی مطلوب و جلب رضایت‌مندی مسافران، مهم‌ترین رویکرد سازمان تاکسیرانی شهرکرد است.
وی از جذب بیش از یک میلیارد و 424 میلیون و 547 هزار ریال درآمد از محل کدهای تعیین شده در سال‌ جاری خبر داد و افزود: از این میزان درآمد بیش از 432 میلیون و 25 هزار ریال در بخش عمرانی و 687 میلیون و 530 هزار ریال در بخش جاری هزینه شده است.
صفرزاده با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی سازمان تاکسیرانی در سال‌ جاری گفت: تمدید 71 دفترچه تاکسی، صدور شش واحد پروانه آژانس تاکسی سرویس، صدور دو واحد پروانه پیک موتوری، صدور 500 مورد کارت شناسایی از دیگر این فعالیت‌ها به‌ شمار می‎رود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری شهرکرد اجرای طرح متحدالشکل کردن لباس رانندگان تاکسی و آژانس‌های تاکسی سرویس را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سال‌ جاری برشمرد و افزود: اجرای این طرح افزون بر 110 میلیون ریال هزینه در برداشته است.
صفرزاده خاطرنشان کرد: اجرای طرح بازرسی نامحسوس با هماهنگی دستگاه قضایی، اجرای طرح پالایش و معرفی به‌ منظور تعیین صلاحیت مجدد تمام افراد شاغل در بخش حمل و نقل آژانس و تاکسی، اجرای مجدد طرح ساماندهی ناوگان با ثبت‌نام بیش از 3 هزار دستگاه وانت‌بار و اعطای کد رهگیری به مالکان از دیگر این اقدامات به‌شمار می‌رود.
وی افزود: پیگیری امور نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های CNG امیرکبیر واقع در کمربندی 15 خرداد با پیشرفت 95 درصدی و صدور بیش از 125 مورد رأس به‌منظور رسیدگی به مشکلات مردمی از دیگر این اقدامات هستند.
صفرزاده بر ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و تاکسی‌داران در سال‌جدید تأکید کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی و آژانس در سیستم حمل و نقل درون شهری شهرکرد مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول