اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه:

صیانت از حریم حقوق شهروندان مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان بحث بسیار مهمی است که توسط دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

صیانت از حریم حقوق شهروندان مورد توجه قرار گیرد
‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استان کرمانشاه، جهانبخش زنگنه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان که امروز درمحل سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری تشکیل شد، با بیان فرمایش حضرت امام خمینی(ره) ‌افزود: مردم در بحث مراجعه به ادارات باید مورد احترام قرار گیرند و هیچ کس حق کوچک‌ترین بی‌حرمتی به مردم را ندارد.
وی افزود: بحث حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان بحث بسیار مهمی است که توسط دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معاون مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش به شهروندان برای آشنایی با حقوق اجتماعی خود را بسیار مهم و اثر بخش عنوان کرد وادامه داد: آشنایی مردم با حقوق شهروندی خود منجر به کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌گردد لذا همگی وظیفه داریم نهایت تلاش خود را برای شناخت مردم از حقوق اجتماعی خود بکار گیریم.
وی ادامه داد: تشکل‌های مردم نهاد در ارائه آموزش و آشنایی شهروندان با حقوق اجتماعی خود می‌توانند به ایفای نقش بپردازند و زمینه را برای ارتقای امنیت عمومی و کاهش ناهنجاری‌ها آماده نمایند.
زنگنه در ادامه وظایف این ستاد را برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش مورد نیاز به منظور آشنایی مردم با قوانین مربوط به خود، برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای مدیران و کارشناسان استان در ارتباط با حقوق شهروندی، برنامه‌ریزی برای جلب و بهره‌گیری از مشارکت‌های همگانی مردمی در زمینه رعایت حقوق شهروندی دیگران، نظارت و ارزیابی مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حوزه رعایت حقوق شهروندی و تسریع در امور مراجعین در چارچوب طرح تکریم ارباب رجوع‌، آسیب‌شناسی و احصا موانع اجرا حقوق شهروندی در استان‌، احصا قوانین زائد اداری و تدوین قوانین پیشنهادی به منظور روان‌سازی قوانین خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی از نحوه ارائه خدمات‌رسانی سازمان‌های ذی‌ربط و نهادهای مسئول به عموم شهروندان و ...عنوان کرد.
 گفتنی است‌، اعضا ی حاضر دراین جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون ارتقاء شناخت حقوق شهروندی و بحت امنیت عمومی پرداختند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول