اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قروه:

توجه به کارآفرینی بستر توسعه اقتصادی کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قروه توجه به افراد کارآفرین و آموزش‌ها را لازمه توسعه اقتصادی کشور عنوان کرد.

توجه به کارآفرینی بستر توسعه اقتصادی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری عصر امروز در بازدید از ساختمان در حال احداث مرکز جامع علمی کاربردی شهرستان قروه با اشاره به اهمیت آموزش‌های علمی و کاربردی، اظهار داشت: رویکرد این آموزش‌ها بر مبنای حرفه‌آموزی، یکپارچه‌سازی آموزش عملی و نظری و پرورش استعداد‌ها و مهارت‌های پایه است.
وی افزود: توجه به نقش افراد کارآفرین برای توسعه اقتصادی کشور ضرورت بیشتر این آموزش‌ها را بیشتر می‌کند.
فخری با اشاره به اینکه برای ترسیم الگوی مناسب آموزش اشتغال‌زا، توجه به مشخصات فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در ابعاد فردی و سازمانی ضروری است، بیان کرد: افزایش رشته‌های تحصیلی مراکز آموزش عالی در این شهرستان از خواسته‌ و نیازهای اصلی جوانان  است که باید از سوی تمامی مراکز آموزش عالی مورد توجه جدی قرار گرفته و رشته‌های تحصیلی مرتبط با استعدادهای منطقه به رشته‌های موجود اضافه شود. 
وی تصریح کرد: امیدواریم این مرکز آموزشی با برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر بتواند نقش ارزنده‌تری در راستای کمک به حل مشکل بیکاری جوانان در این شهرستان داشته باشد.
فرماندار قروه ابراز امیدواری کرد: با همکاری مستمر و همه جانبه دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی استان و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقش موثری در اشتغالزایی و مهارت‌آموزی استان داشته باشیم.

 اشتغال به تحصیل 420 دانشجو در مرکز علمی کاربردی قروه
 رئیس مرکز جامع علمی کاربردی شهرستان قروه هم با اشاره به اشتغال به تحصیل 420 دانشجو در 13رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز، گفت: ساختمان جدید مرکز علمی کاربردی قروه با 35درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع در 6 طبقه در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود مهرماه سال آینده به بهره برداری برسد.
احمد شکری اضافه کرد: مرکز علمی کاربردی قروه یکی از کم نظیرترین مراکز آموزشی بخش خصوصی در غرب کشور است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول