اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان:

قانون منع حجاب نشانگر ترس سران کشورهاست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: اجرای قانون منع حجاب در کشورهای مختلف از جمله فرانسه، انگلیس و آلمان از یک سو بیانگر توسعه گرایش به حجاب و از سوی دیگر نشانگر ترس و وحشت سران این کشورها از حجاب است.

قانون منع حجاب نشانگر ترس سران کشورهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید ابوالحسن هاشمی‌ امامزاده ظهر امروز در همایش حجاب، عفاف و بهداشت روانی اظهار داشت: حجاب و عفاف نقش مهمی در سلامت جامعه دارد.
وی افزود: فرهنگسازی و انجام مباحث فرهنگی نقش مهمی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دارد.
هاشمی ‌امامزاده با بیان اینکه دشمنان با ابزار و امکانات گسترده و از راه‌های مختلف درصدد ایجاد فساد در جامعه ما هستند، تصریح کرد: باید هرچه بیشتر در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرد.
وی با اشاره به افزایش علاقمندی مردم کشورهای مختلف به حجاب بیان داشت: اجرای قانون منع حجاب در کشورهای مختلف از جمله فرانسه، انگلیس و آلمان از یک سو بیانگر توسعه گرایش به حجاب و از سوی دیگر نشانگر ترس و وحشت سران این کشورها از حجاب است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در این همایش گفت: توسعه هرچه بیشتر حجاب و عفاف در جامعه یک مسئولیت همگانی است.
رویا دیوان‌بیگی بیان کرد: در حوزه عفاف و حجاب فرهنگسازی و فعالیت‌های اصولی مطلوبی انجام شده است.
وی افزود: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در مشارکت با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، برنامه‌های بسیاری را در ارتباط با توسعه فرهنگ حجاب و عفاف اجرا کرده است.
دیوان‌بیگی هجمه فرهنگی دشمنان بر علیه ارزش‌ها و باورهای جامعه را گسترده توصیف کرد و اظهار داشت: دشمنان 2 هزار اتاق در راستای جنگ نرم فرهنگی تشکیل داده‌اند که باید با این توطئه‌ها مقابله کرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان "جهاد اقتصادی" ابراز داشت: در هر عرصه‌ای اگر به وظایف خود به بهترین شکل عمل کنیم، در راستای جهاد اقتصادی و تثبیت نظام اسلامی گام برداشته‌ایم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول