اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور:

وحدت، خدمت و امنیت هدف سردار شوشتری بود

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور گفت: وحدت، خدمت و امنیت هدف سرادر شوشتری و همرزمانش در منطقه سیستان و بلوچستان بود.

وحدت، خدمت و امنیت هدف سردار شوشتری بود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، قدرت‌الله منصوری صبح امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهدای حادثه تروریستی پیشین سرباز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دشمنان فکر می‌کردند با شهادت شهیدان ما، راه فراری برای خود پیدا می‌کنند ‌یا شاید بتوانند در سد آهنین اتحاد و وحدت سیستان و بلوچستان خدشه وارد و مردم را نا‌امید کنند.
وی افزود: اما دیدیم با شهادت این عزیزان، مردم صبور، ولایتمدار و مرزدار سیستان و بلوچستان چگونه به میدان آمده و با تحکیم بیشتر وحدت خود، با عوامل این حادثه ددمنشانه برخورد کردند.
فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور ادامه داد: امروز هر چه در سیستان و بلوچستان داریم به برکت خون این شهداست و وظیفه داریم تا آخرین نفس، حرمت خون‌های ریخته شده را نگه داریم.
منصوری گفت: از ابتکارات شهید شوشتری، واگذاری امنیت به خود مردم بود که پذیرش این مسئولیت از طرف مردم دشمنان را مأیوس کرد.
وی بیان کرد: ثمره اقدامات سردار شهید شوشتری امروز در منطقه نمایانگر می‌شود به گونه‌ای که اتحاد مردم شیعه و سنی را با مسئولان به وضوح می‌بینیم.
فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما تصور می‌کردند با ترور سردار شوشتری و محمدزاده که محبت‌شان در دل تمام مردم محروم منطقه جاری است، می‌توانند روحیه مردم را تضعیف کنند غافل از اینکه شهدای پیشین با گذشتن از خون خود پرچم پر افتخار وحدت را در این خطه از میهن اسلامی بالا بردند.
منصوری به تلاش‌های سردار شهید شوشتری اشاره کرد و افزود: وی علاوه بر اینکه به وظایف خود در سپاه عمل می‌کرد، در بحث اشتغال، بهداشت و درمان، جاده‌سازی و مدرسه و... نیز اقدامات بسیار تاثیرگذاری در منطقه انجام داد.
تاکنون اجرای سرود توسط دانش‌آموزان مدرسه شاهد از برنامه‌های جنبی این مراسم بوده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول