اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انتظامی آذربایجان غربی:

حاکمیت، مردم و نیروی انتظامی اضلاع امنیت هستند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: حاکمیت، مردم و نیروی انتظامی سه ضلع امنیت و آرامش هستند.

حاکمیت، مردم و نیروی انتظامی اضلاع امنیت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احد مهرمند صبح امروز در جمع دانشجویان اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و بی‌عدالتی‌های اجتماعی در بحث امنیت تاثیرگذار هستند که بخش حاکمیت باید به آن توجه داشته باشد.
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در برپایی امنیت در جامعه گفت: بدون مشارکت مردم  امنیت و آرامش حاصل نمی‌شود.
این مسئول اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضلع سوم امنیت نمی‌تواند به تنهایی آرامش را در جامعه فراهم کند.
مهرمند افزود: آذربایجان غربی بستر فعالیت‌های فرهنگی و روانی دشمنان است که 90 درصد فعالیت‌هایشان را شامل می‌شود.
این مقام انتظامی با اشاره به فعالیت 18 هزار شبکه‌ی ماهواره‌ای تصریح کرد: این شبکه‌ها به شکلی متفاوت‌تر از گذشته و به صورت بلند مدت و غیرمستقیم اعتقادات و فرهنگ ایرانیان را هدف تخریب قرار داده‌اند.
وی افزایش آمار طلاق و کاهش رشد ازدواج را متاثر از همین شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله من و تو و فارسی وان دانست و افزود: هر ساعت سه طلاق در کشور صورت می‌گیرد.
مهرمند با تاکید بر اهمیت توجه خانواده‌ها در استفاده از وسایل نوین ارتباطی افزود: عدم آموزش و استفاده‌ی مناسب از این ابزارها، با توجه به رشد سریع کاربران اینترنت، آسیب‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، نیز در این نشست تاکید کرد: برگزاری جلسات دانشجویی فرصتی مناسب برای پرداختن به اصول نیروی انتظامی در چشم‌انداز 1404 است.
علی قهرمانی، اظهار داشت: در چشم‌انداز 1404، ایران اسلامی کشوری توسعه یافته با جایگاه مناسب اقتصادی و فناوری در منطقه و به عنوان کشوری امن معرفی شده لذا نیروی انتظامی به بحث توسعه‌ی پژوهش، دانش، فناوری و جامعه محوری توجه ویژه‌ای داشته‌است.
این مسئول تصریح کرد: در برنامه‌ی پنج ساله‌ی توسعه نیروی انتظامی نیز به بحث پژوهش محوری توجه ویژه‌ای شده و مطالعات کاربردی در پژوهش‌ها بسیار مورد توجه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته حوزه‌های اجتماعی، آموزش و پژوهش نیروی انتظامی بالاترین سقف افزایش اعتبارات را داشته‌اند که نشان از نگاه علمی نیروی انتظامی در بحث‌های ماموریتی است.
قهرمانی گفت: نزدیک به 50 نفر از اعضای علمی دانشگاه پیام‌نور در سطح استان با نیروی انتظامی تعامل و همکاری نزدیک  دارند.
وی تاکید کرد: توسعه‌ی نیروی‌انتظامی در بحث‌های دانشی، پژوهشی و علمی یک ضرورتی است که نیروی انتظامی به آن توجه خاصی دارد.
وی افزود: نیروی انتظامی آذربایجان ‌غربی نیز رتبه‌ی اول پژوهش و تحقیقات کاربردی را در بین نیروهای انتظامی کشور به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/غ20ح
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول