اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد:

کاهش 4 تا 8 درجه‌ای دما در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به بالا بودن دمای استان زنجان با توجه به نرم سالیانه گفت: پیش‌بینی می‌شود، دمای استان زنجان از فردا بین چهار تا هشت درجه کاهش یابد.

کاهش 4 تا 8 درجه‌ای دما در استان زنجان
احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده، جو استان زنجان شاهد افزایش ابر خواهد بود، اظهار داشت: باد نسبتا شدیدی هم از فردا در استان شروع به وزیدن می‌کند.
وی تصریح کرد: استقرار ابر و وزش باد در استان زنجان تا روز شنبه ادامه می‌یابد.
رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به بالا بودن دمای استان زنجان با توجه به نرم سالیانه گفت: پیش‌بینی می‌شود، دمای استان زنجان از فردا بین چهار تا هشت درجه کاهش یابد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره علت گرم بودن هوای استان زنجان در این فصل سال نسبت به سال‌های گذشته بیان کرد: استان زنجان هر چند روز یک بار شاهد پوشش ابر است و یکی از دلایل گرم بالا بودن دما در این فصل سال همین است.
یاغموری با اشاره به اینکه بارش‌های ماه مهر استان زنجان طی 20 سال گذشته همیشه نوسان داشته است، تاکید کرد: میانگین بارش‌های مهرماه استان زنجان در حدود 15 میلی‌متر است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که آیا سابقه عدم بارش در ماه مهر هم در زنجان وجود داشته است، گفت: بله، زنجان سابقه عدم بارش در سال‌های گذشته را داشته است.
رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر وجود نوسان در بارش‌های مهرماه استان زنجان تصریح کرد: برخی از سال‌ها در استان زنجان بارش زیاد و در برخی از سال‌ها کمتر از میانگین 15 میلی‌متر بوده است.
وی درباره پیش‌بینی برای بارش در سال زراعی جاری گفت: پیش‌بینی‌ها حکایت از نرمال بودن بارش‌ها در سه ماه پیش روی آبان، آذر و دی است.
یاغموری تصریح کرد: از روز شنبه دوباره در استان زنجان افزایش پوشش ابر و به دنبال آن افزایش دما رخ می‌دهد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول